خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت تهران
اتحاد نفت تهران
23
1,466

قنبرزاده: باید‌ برنامه‌ لیگ را با لیگ‌ قهرمانان‌ آسیا منطبق‌

قنبرزاده: باید‌ برنامه‌ لیگ را با لیگ‌ قهرمانان‌ آسیا منطبق‌
صعود ما از پلی آف لیگ قهرمانان آسیا باعث شد که فوتبال ایران 75 امتیاز مثبت بگیرد
قنبرزاده: باید‌ برنامه‌ لیگ را با لیگ‌ قهرمانان‌ آسیا منطبق‌ کنیم

مدیرعامل نفت‌تهران ادعا می‌ کند که بدن بازیکنان تیمش تحلیل رفته و به همین دلیل آنها نتوانستند در چند بازی خوب نتیجه بگیرند.

منصور قنبرزاده در این باره به "مستر90" گفت: من فکر می‌ کنم واقعا بچه های ما خسته هستند. شما ببینید که ما چطور در این مدت فشرده بازی کرده ایم ضمن اینکه از نظر ما از همه تیم ها بیشتر بازی کرده ایم حتی تیم هایی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌ کنند. حق بدهید که ما خسته تر از سایر تیم ها باشیم چون هم 2 بازی در پلی آف لیگ قهرمانان بیشتر از سایر تیم ها بازی کرده ایم و هم تا فینال جام‌حذفی پیش رفته ایم. همه این ها باعث شده که بازیکنان ما کمی خسته باشند.

او در پاسخ به این سوال که چرا تمام تیم های ایرانی معمولا در بازی های آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان کم می‌ آوردند هم گفت: این موضوع از نظر من دو دلیل دارد؛ دلیل اولش این است تیم های حریف دست ما را می‌ خوانند اما مهمترین دلیلش این است که امکانات ما به لحاظ سخت افزاری به هیچ عنوان با تیم های عربی قابل مقایسه نیست.

مدیرعامل نفت‌تهران ادامه داد: شما ببینید تیم های عربی که به ایران می‌ آیند با جت اختصاصی وارد کشورمان می‌ شوند، بازی شان را انجام می‌ دهند و بعد هم دو ساعت بعد از بازی شامشان را می‌ خورندو به کشورشان می‌ روند. برای آنها بازی با تیم های ایرانی شرایط یک بازی محلی را دارد. اما ما سفرهای طولانی می‌ کنیم و خب طبیعی است که بدن بازیکنان تحلیل می‌رود.

او در حالی این حرف ها را می‌ زند که عده ای اعتقاد دارند نفت‌تهران با توجه به بضاعتی که دارد نباید هر سه جام‌حذفی، لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان آسیا را جدی می‌ گرفت. منصور قنبرزاده در واکنش به این مساله می‌ گوید: من حرف شما را نمی‌ توانم قبول کنم چون لیگ قهرمانان برای ما جنبه ملی هم داشت. صعود ما از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان باعث شد که فوتبال ایران 75 امتیاز مثبت بگیرد ضمن اینکه اگر ما در لیگ قهرمانان بعد تحقیر می‌ شدیم، خود شما به ما انتقاد می‌ کردید و می‌ گفتید که کاش از همان پلی آف بالا نمی‌ آمدید.

مدیرعامل نفت‌تهران در مورد صعود تیمش به مرحله بعد هم می‌ گوید: ما تا حالا بازی های آبرومندی انجام داده ایم. اگر همین الان هم از گروهمان بالا نیاییم حداقلش این است که همه می‌ گویند که بازی های آبرومندانه ای انجام داده ایم و تحقیر نشده ایم. البته این را بگویم که اگر اشتباه داور در بازی با العین نبود، ما همین الان صعودمان به دور بعد قطعی شده بود.

قنبرزاده در پایان نسبت به برنامه ریزی لیگ انتقاد می‌ کند: از نظر من اگر ما می‌ خواهیم در لیگ قهرمانان آسیا موفق شویم باید برنامه ریزی لیگ با برنامه ریزی لیگ قهرمانان آسیا منطبق شود. شما ببینید که ما بخش عمده ای از لیگ را باید در فصل زمستانی برگزار کنیم که زمین های ما کیفیت خوبی ندارند. در حالی که خیلی راحت ماه های تیر و خرداد را از دست می‌ دهیم. ماه هایی که در آن زمین های ما بهترین کیفیت ممکن را دارند.

برچسب‌ها: قنبر زاده لیگ قهرمانان آسیا نفت تهران لیگ برتر ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

193 فجرطلایی1394/02/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi