خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت تهران
اتحاد نفت تهران
23
1,466

قنبرزاده: موضع تاج موضع باشگاه نفت است

قنبرزاده: موضع تاج موضع باشگاه نفت است
به گزارش ورزش 11، منصور قنبرزاده در واکنش به اظهارات مهدی تاج مبنی بر اینکه اگر AFC پافشاری کند احتمالاً نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نمی‌کنند، اظهار داشت: کشور عربستان از ابزار سیاسی در جهات منافع خودش استفاده و در AFC اعمال نفوذ می‌کند. فیفا باید نهاد مستقل و غیرسیاسی باشد و فعالیت‌های سیاسی را وارد فوتبال نکند اما شاهد هستیم خلاف این موضوع در حال رخ دادن است.

وی افزود: عربستان با ابزار سیاسی ورود کرد اما ما فعال وارد نشدیم و این مسئله گستاخی آنها را بیشتر کرده است. تیمی که برای دفاع از ایران به AFC رفت حقوقی و کارشناسی نبود. در این‌گونه مواقع که مسائل بین‌المللی در میان است باید افراد خبره حقوقی وارد شوند.

مدیرعامل باشگاه نفت‌تهران خاطرنشان کرد: شیخ سلمان به رای ایران و کشورهای شرق آسیا برای انتخابات نیاز دارد و به نوعی با فوتبال ایران بازی می‌کند. نقش شیخ سلمان در جنایات کشتار مردم بحرین محرز شده است و نباید چشم به مساعدت او داشته باشیم. شیخ‌سلمان به دنبال منافع شخصی خودش است نه ایران. بنده به عنوان مدیرعامل باشگاه نفت با هماهنگی هیئت مدیره اعلام می‌کنم که در صورت صعود نفت از مرحله پلی‌آف تنها در ایران با تیم‌های عربستانی بازی می‌کنیم و در غیر این صورت از لیگ قهرمانان کنار می‌کشیم.

«متاسفانه به ایران دهن‌کجی شده است». قنبرزاده با بیان این جمله عنوان کرد: فدراسیون فوتبال باید امروز که دیر هم شده است، به فیفا شکایت کند. ما طبق دیپلماسی و نظام جمهوری اسلامی عمل می‌کنیم و حاضر نیستیم در کشوری به غیر از ایران میزبان تیم‌‌های عربستانی باشیم. باشگاه نفت موافق موضع تاج است و باید از موضع و سیاست خوب رئیس سازمان لیگ تشکر کرد.
منبع خبر: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها: قنبر زاده نفت تهران مهدی تاج

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

188 رئال تیتانز1394/11/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi