خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

مرزبان: راه‌آهن بازی فوق‌العاده سختی برای ماست

مرزبان: راه‌آهن بازی فوق‌العاده سختی برای ماست
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: بازی مقابل راه‌آهن برای ما فوق‌العاده سخت خواهد بود.

علی‌رضا مرزبان در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان اظهار داشت: راه‌آهن تیمی است که با تغییرات مدیریتی که در آن انجام شد و بنا شد از مجموعه خاصی به آن‌ها پول تزریق شود، حالا خطرناک است. وی افزود: همچنین تغییرات کادر فنی طبیعتا به این تیم کمک می‌کند تا با شرایط خوبی مقابل ما حاضر شوند.

وی با اشاره به بازیکنان راه‌‎آهن خاطرنشان کرد: این تیم بازیکنانی دارد که تجربه بزرگی در لیگ برتر فوتبال ایران دارند. بازیکنانی که سالیان سال در باشگاه‌های بزرگ بازی کرده‌اند و طبیعتا مقابل ما انگیزه دارند تا از ته جدول خودشان را جدا کنند.

مرزبان اذعان داشت: همان‌طور که گفتم، راه‌آهن بازی فوق‌العاده سختی برای ماست.

وی تصریح کرد: هر چه از لیگ برتر می‌گذرد فشار بازی‌ها بیشتر می‌شود. تیم‌هایی که برای قهرمانی و سهمیه آسیا می‌جنگند به یک شکل و تیم‌هایی که پایین هستند و برای فرار از سقوط می‌جنگند باعث شده‌‌اند تا ما نبردهای سختی را هر هفته داشته باشیم.

سرمربی پدیده یادآور شد: این بازی هم برای ما نتیجه حساسی دارد تا ما بتوانیم با این برد شرایط خودمان را در جدول صد در صد تثبیت کنیم که بعد بتوانیم در بازی‌های خانگی که داریم امتیازات لازم را بگیریم تا سال آینده یک‌بار دیگر هم برای مردم این ارمغان را داشته باشیم که ما قدرت این را داریم تا در لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم و بازی‌های با کیفیتی نشان دهیم.

مرزبان افزود: هواداران خوب ما لیاقت این را دارند تا سال آینده تیمی را به لیگ برتر معرفی کنیم که قدرت گرفتن سهمیه را حداقل داشته باشد و بتوانیم در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم.

برچسب‌ها: پدیده مشهد پدیده مرزبان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 1

311 نیروگاه شیروان1393/11/30

نیروگاه شیروان: به امید پیروزی

1 اسفند (11:39)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi