خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

در هوای سرد مشهد، شهرخودرو البسه گرم ندارد

در هوای سرد مشهد، شهرخودرو البسه گرم ندارد
هافبک شهرخودرو مشهد گفت: با توجه به شرایط بد زمین تمرینی در منزل‌آباد، قرار است چندین جلسه تمرینی ما به ورزشگاه ثامن‌الائمه منتقل شود.
به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی‌نژاد، هافبک – مهاجم شهرخودرویی ها که آرام آرام به وضعیت آرمانی خود نزدیک می شود درباره زمین تمرینی تیم خود گفت: هوای مشهد این روزها به شدت سرد شده و با شروع بارش‌های فصلی عملا چیزی از زمین چمن منزل‌آباد باقی نخواهد ماند که بخواهیم بر روی آن تمرین کنیم هر چند که قول‌هایی برای انتقال تمرین ما به ورزشگاه ثامن‌الائمه داده شده بلکه به آنجا برویم.
وی با گلایه از برخی کاستی‌ها در تمرین شهرخودرو ادامه داد: برخی ناهماهنگی‌ها باعث شده که در این فصل و روزهای بسیار سرد مشهد ما هنوز البسه مکفی تمرینی نداشته باشیم که اگرچه مطمئن هستیم به زودی حل می‌شود اما اعتقاد دارم این در شان و شخصیت تیم شهرخودرو نیست که امیدوارم آقای حمیداوی و مسئولان باشگاه با حساسیت بیشتر به آن ورود کنند.
هافبک شهرخودرو ادامه داد: البته که یک دست از کاورها رسیده و برخی چمدان‌ها تحویل شده اما هنوز با وجود تعداد روزهای سردی که پشت‌سر گذاشتیم، در البسه گرم مشکل داریم که پرداختن بیش از حد به این موضوعات نه جایز است و نه برای تیم ما خوب است. ما صبرمان زیاد است.
قاسمی‌نژاد با اشاره به لغو بازی تیمش برابر تراکتورسازی گفت: به هر ترتیب تصمیمی بود که گرفته شد اما به نظر من لغو این بازی به سود تراکتوری ها شد که مصدومانش به این بازی نمی‌رسیدند اما اکنون می‌تواند همه بازیکنانش را برساند.
وی با اشاره به بازی صنعت نفت آبادان که یکشنبه آینده در مشهد برگزار می‌شود گفت: بعد از دو روز تعطیلی به صورت صبح و عصر مشغول تمرین و وزنه هستیم و بازیکنان با جدیت و انگیزه بالا تمرین را شروع کرده‌اند ضمن اینکه سه شنبه بازی دوستانه داریم تا قبل از بازی با نفت آمادگی همیشگی خود را داشته باشیم.
وی افزود: بازی‌های ما با صنعت نفت همیشه جذاب بوده خصوصا اکنون که آبادانی‌ها تیم جوانی دارند و تغییرات زیادی کرده‌اند. میل به نفوذ و حمله این تیم قطعا بازی ما را جذاب‌تر می‌کند اما ما در خانه هستیم و انشاالله با حمایت هواداران می‌بریم و فاصله خود را با رقبا در جدول بیشتر می‌کنیم.

برچسب‌ها: پدیده پدیده شهر خودرو پدیده مشهد قاسمی نژاد تراکتور تراکتور سازی تبریز پدیده خراسان تمرین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

260 --ʝσкєя--1398/09/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi