خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پدیده
اتحاد پدیده
15
3,298

مرزبان: به هواداران قول می‌دهم تیم را از این شرایط خارج کنم

مرزبان: به هواداران قول می‌دهم تیم را از این شرایط خارج کنم
سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: به هواداران قول می‌دهم صد درصد تیم را از این شرایط خارج کنم.

علی‌رضا مرزبان در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه ورزشی پدیده خراسان اظهار داشت: نمی‌خواهم احساس وفاداری هواداران را از دست بدهم. واقعیت این است که مسائل مالی به ما ضربه زده است اما باید بگویم ما یکی از بهترین تیم‌های ایران هستیم. این تیم هنوز مال خود هواداران است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا دوباره پدیده شویم.

وی خاطرنشان کرد: نتایج اخیر کمی نگران کننده بوده است اما آن‌چه مهم است این‌که ما باید روند حرکتی تیم‌مان درست باشد. برخی عدم پرداخت‌ها بازیکنان ما را ناراحت کرده است اما مسئله‌ای که هست مجموعه پدیده و شخص محسن پهلوان در پی آن هستند که این مشکلات را حل کنند و مطمئنا به زودی مسائل حل می‌شود.

مرزبان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود رضا حقیقی از پرداخت نشدن مطالباتش ناراضی است، تصریح کرد: ما جلساتی را با مدیرعامل باشگاه و کمیته انضباطی داشته‌ایم و بناست تصمیماتی در این باره اتخاذ شود. ما مجموعه‌ای سالم و بدون حاشیه هستیم و می‌خواهیم مسائل را به شکل حرفه‌ای به جلو بیاوریم. به زودی جلسه‌ای با رضا خواهیم داشت.

سرمربی پدیده خراسان با اشاره به برنامه تمرینی تیم بعد از استراحت 3 روزه بعد از بازی با راه‌آهن گفت: ما از امروز تمرینات‌مان را آغاز کرده‌ایم و به احتمال فراوان روز پنجشنبه یک بازی تدارکاتی برگزار خواهیم کرد. البته هنوز حریف‌مان مشخص نشده است اما برای حفظ آمادگی تیم و قرار گرفتن در شرایط مسابقه روز پنجشنبه در یک بازی تدارکاتی به میدان خواهیم رفت.

علی‌رضا مرزبان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود بازیکنان خارجی پدیده به دلیل عدم پرداخت مطالبات قهر کرده‌اند و به کشورشان رفته‌اند، اظهار داشت: زوران که بعد از استراحت 3 روزه امروز از صربستان به مشهد برگشته و در تمرینات شرکت می‌کند. بهادر نسیم اُف هم مشکلی ندارد. اما ایگور پراهیچ و میلان یووانویچ از قضیه پرداخت نشدن مطالبات‌شان ناراحتند. من با ایگور صحبت کرده‌ام و قول‌هایی به او داده‌ایم و امیدوارم او به زودی به مشهد برگردد.

برچسب‌ها: پدیده مشهد پدیده مرزبان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 2

304 نیروگاه شیروان1393/12/10

تاشالی ها: من امید وارم این تیم از این وضعیت برگرده. اگر مشکلات پدیده تموم بشه ، این تیم به شرایط عادی بر می گردد.

10 اسفند (22:31)


Rεαʟ Mαɔяıɔ: خبر شما تایید شد ، لایک

10 اسفند (19:19)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi