خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فولاد
اتحاد فولاد
18
2,914

اسکوچیچ:فعلاً به السد فکر نمی‌کنم و باید سایپا را ببریم.

اسکوچیچ:فعلاً به السد فکر نمی‌کنم و باید سایپا را ببریم.
به گزارش ایفنام از کرج، دراگان اسکوچیچ بعد از ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی فولاد و سایپا از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: تیم ما در چند هفته ‌اخیر به اکثر اهداف پیش‌بینی شده خود دست یافته و توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی افزود: اگرچه بازی هفته گذشته برابر سپاهان را از دست دادیم، اما امیدوارم هستیم که با پیروزی مقابل سایپا جایگاه خود را در میان تیم‌های صدر جدول تحکیم کنیم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد: ما با هدف پیروزی و کسب 3 امتیاز کامل به میدان می‌رویم و برای رسیدن به این هدف نیز برنامه‌ریزی کرده و شناخت خوبی از سایپا داریم.
اسکوچیچ بیان داشت: سایپا تیم جوان و باانگیزه‌ای است و اگرچه در نتیجه‌گیری نوساناتی داشته، اما همیشه خوب بازی می‌کند و ما بازی سختی برابر این تیم در پیش داریم.
وی در پایان با اشاره به دیدار تیمش مقابل السد قطر در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا نیز گفت: در حال حاضر تمرکز ما برای بازی با سایپا است و بعد از این دیدار به السد فکر می‌کنیم.
به گزارش ایفنام؛ این بار نیز مجید جلالی در مصاحبه پیش از بازی حضور نیافت و به جای وی فرهاد پورغلامی در این مصاحبه حاضر شد.
مربی تیم فوتبال سایپای البرز اظهار داشت:‌ ما در 2 دیدار اخیر که بازی‌های حساسی نیز بود، به دلیل برخی اشتباهات داوری نتیجه را واگذار کردیم.
پورغلامی بیان داشت: تلاش ما این است که در دیدار برابر فولاد خوزستان با پیروزی زمین را ترک کرده و 3 امتیاز بازی خانگی را به نام خود ثبت کنیم.
وی گفت: البته فولاد تیم بسیار خوبی است و از بازیکنان مطرحی به ویژه در خط حمله سود می‌برد، به همین دلیل در برابر نماینده خوزستان بازی بسیار سختی در پیش داریم.
مربی نارنجی‌پوشان کرجی افزود: با توجه به سبک بازی سایپا و فولاد، به طور قطع بازی جذابی را هواداران 2 تیم تماشا می‌کنند.
پورغلامی در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد که سایپا در این هفته به دلیل مصدومیت نمی‌تواند از میلاد میداوودی استفاده کند، اما مصدومیت علی زینالی به پایان رسیده و با نظر کادر فنی می‌تواند تیمش را برابر فولاد همراهی کند.
تیم فوتبال سایپای البرز هم اکنون با کسب 27 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد.
فولاد نیز با 37 امتیاز جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است.

برچسب‌ها: اسکوچیچ فولاد خوزستان سایپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

15 0

231 هتریکر1393/11/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi