خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فولاد
اتحاد فولاد
18
2,914

اسکوچیچ: تیمم را درست می‌کنم و می‌روم

اسکوچیچ:  تیمم را درست می‌کنم و می‌روم
سرمربی تیم فولاد خوزستان با انتقاد از داوری دیدار این تیم برابر سایپا گفت: داور از دقیقه یک بازی علیه ما بود و مقصر باخت فولاد فقط داور است.
دراگان اسکوچیچ پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر سایپا گفت:
-
طبیعی است که از نتیجه راضی نباشم، اما نمی‌توانم به عملکرد بازیکنانم معترض باشم زیرا آنها عملکرد خیلی خوبی داشتند.

وی افزود: داوری از دقیقه یک علیه ما بود و من متاسفم که در دقیقه ۴۰ بازیکن سایپا را اخراج نکردند. البته اگر آن بازیکن اخراج هم می شد، فرقی نمی کرد زیرا آنها ۱۱ نفر بودند و داور نیز با آنها بود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان تاکید کرد: مقصر اصلی این نتیجه نحوه داوری بود، زیرا چند سوت بیهوده در نیمه دوم در زمین ما زد و در ۲ صحنه که می‌توانست آوانتاژ برای ما بگیرد دو سوت بیهوده زد که جلوی ضد حمله ما را گرفت.

اسکوچیچ گفت: آقای داور اگر می خواهید دزدی کنید خوب این کار انجام دهید نه اینکه از دقیقه اول علیه ما سوت بزنید. ما به مشکلات‌مان واقف هستیم، اما به اینجا نیامده ایم که کسی ما را احمق فرض کند. واقعا دلیلی بیاورد که چرا آن بازیکن را اخراج نکرد، زیرا کمک داور هم این مساله را به داور گفت و این نحوه داوری برای من جای شرمساری دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نمی ترسید که با این صحبت ها محروم شوید؟ اظهار کرد: این بار اول است که من علیه داوری حرف می زنم، اما اینقدر موهایم سفید است که نمی تواند کسی من را احمق جلوه دهد. فدراسیون فوتبال باید کارت دادن را به داور آموزش دهد زیرا این داور اینقدر ناآگاه بود که از فاصله ۳ متری بازیکن حریف را اخراج نکرد.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در واکنش به شعار هواداران علیه او گفت: در فوتبال همیشه افرادی هوادار و همیشه افرادی ضد آن هستند باید ابتدا اوضاع را درست کنم بعد خودم خواهم رفت. من اجازه نمی دهم وقتی تیمم خوب بازی می کند، روی مسائل دیگر ضربه بخورم.

اسکوچیچ در پایان خاطرنشان کرد: ما به مشکلات خودمان واقف هستیم و به دنبال بهانه نمی‌گردیم، اما واقعا این اشتباهات برای ما گران تمام شد.

برچسب‌ها: فولاد خوزستان هواداران فولاد خوزستان اسکوچیچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 2

272 آ.ث.کوردستان1394/07/03

لک لک ها15: اسکوچیچ مربی خوبیه. تا آخر فصل بهش باید فرصت داد.

3 مهر (18:19)


آ.ث.کوردستان: آفرين ولي نرو حق با توئه ما هم پشتتيم ، شير سماور داور درست قضاوت كن

3 مهر (13:25)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi