خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فولاد
اتحاد فولاد
18
2,914

نامه اسکوچیچ به رئیس کمیته انضباطی

نامه اسکوچیچ به رئیس کمیته انضباطی
به گزارش "ورزش سه"، در این نامه که با امضای دراگان اسکوچیچ به رئیس کمیته انضباطی داده شده آمده است:

محترما؛ به منظور حفاظت و صیانت از حقوق و منافع تیمی و باشگاهی بدین‌وسیله به محضر عالی شکایاتی را پیرامون داوری مسابقه تراکتورسازی ـ فولادخوزستان در تاریخ 20/12/94 خدمتتان اظهار می‌دارم.
متاسفانه در چندین مسابقه‌ای که اخیرا تیم فولاد انجام داده از طرف داوران اشتباهاتی رخ داده که به نحوی منافع تیمی و باشگاهی را متضرر نموده‌اند، ناگفته نماند که همیشه به داوران محترم و نحوه قضاوت آنان علیرغم اتفاقات داوری احترام گذاشته و می‌گذارم همچنین آگاه می‌باشم که داوران نیز سهوا اشتباه می‌کنند لیکن اگر این اشتباهات به صورت سریالی از مسابقه تا مسابقه بعد صورت گیرد، ما را ملزم به هشدار دادن نمی‌نماید.
موقعیت‌هایی در مسابقه وجود دارند که می‌توانند سخت و تردیدآمیز باشند و احتمال آنکه استرس و یا فاکتورهایی دیگر، قابل تاثیر براشتباهات داوری باشند وجود دارد، لیکن اشتباهات اخیر که در چندین مسابقه رخ داده، از تردیدها فاصله دارند لذا همراه این اظهارات یک عدد سی‌دی به صورت مستند که حاوی چندین مورد ذکر شده از قبیل نگرفتن پنالتی در بازی مقابل سپاهان و گرفتن کارت زرد بازیکن ما آقای فشنگچی در بازی مقابل ذوب‌آهن و ...
در آخرین بازی سال جاری مقابل تراکتورسازی تبریز متاسفانه نحوه قضاوت از لحاظ کیفی به مراتب پایین‌تر از سطح لیگ‌برتر بوده است به گونه‌ای که بر نتیجه بازی بی‌تاثیر نبوده که خود باعث افزایش غیرلزوم فشار بر بازیکنان حاضر در مسابقه گردید. در دقیقه 14 پس از اینکه بازیکنان فولاد ضربه کرنر را ارسال می‌کنند توپ به دست بازیکن شماره 4 تراکتورسازی آقای خالد شفیعی برخورد می‌کند و داور پنالتی اعلام نمی‌کند! همین بازیکن در دقیقه 65 بر روی بازیکن، در منطقه جریمه 18 قدم مرتکب خطا می‌گردد و داور اعلام پنالتی می‌کند لیکن هیچگونه کارتی به وی داده نمی‌شود. در دقیقه 72 آقای داور (آقای کرمانشاهی) به بازیکن شماره 77 (سعید آقایی) که با دست کنار خط طولی زمین به صورت عمد توپ را لمس کرد و آقای داور ابتدا دست به جیب جهت بیرون آوردن کارت زرد می‌شود اما در کمال تعجب در تصمیم خود تجدیدنظر می‌کند و کارتی را نشان نمی‌دهد که به نظر بنده آقای داور نشان دادند که هیچگونه کنترلی بر بازی ندارند.
در دقیقه 91 پس از اعلام پنالتی به سود تیم فولاد که در اثر شارژ خشن بازیکن شماره 2 (ایران‌پوریان) بر روی بازیکن ما، ایشان هیچگونه کارتی را به وی نشان نمی‌دهد چراکه قبلا نامبرده دارای کارت زرد اول در جریان بازی بود و اگر کارت دوم را می‌گرفت اخراج می‌گردید.
تصمیم ایشان مبنی بر تمدید وقت اضافه به مدت یک دقیقه و نیم آنقدر سوال برانگیز شاید نباشد نسبت به وقت‌هایی که می‌بایستی اضافه‌تر می‌گرفتند زمانی که تراکتور در نیمه دوم دو بر یک پیش بود، ایشان چهار دقیقه اضافه اعلام نمودند در صورتی که در نیمه دوم هر دو تیم شش تعویض مجموعا انجام دادند (یعنی 3 دقیقه اضافه) و مجموعا 5 دقیقه وقفه در جریان بازی نیمه دوم (اعلام دو پنالتی و یک مورد ورود پزشکان به زمین) منهای ضربات ایستگاهی که در نیمه دوم سوت زده شد.
متاسفانه گل سوم تراکتور زمانی به ثمر رسید که خطایی در وسط زمین صورت نگرفته بود و آن هم در دقیقه 96!
در نهایت کلیه بازیگران بازی اعم از داوران، مربیان، بازیکنان و ... می‌بایستی بین خود رابطه محترمانه‌ای را برقرار نمایندن بدون در نظر گرفتن نحوه قضاوت داوران متاسفانه رفتار داور خط (کمک داور اول) و داور آقای کرمانشاهی با اینجانب و بازیکنان تیم من غیرقابل قبول بود و در پاسخ به سوال من از داور که چرا علیرغم تمام شدن و قت قانونی و اضافه مجددا بازی را ادامه دادید؟ فرمودند: دیگر چه می‌خواهی برایت دو پنالتی گرفتم!
آقای رئیس، داوران نیازی نیست که به کسی هدیه بدهند بلکه انتظار، این است که مسابقات را خوب و عادلانه قضاوت کنند.
اخراج اینجانب واقعا بدون هرگونه منطق قابل قبولی بود و رفتار من به عنوان مربی پس از اتمام بازی انسانی و محترمانه و تنها به علت مسئولیت‌پذیری و احساس ناخوشایند و ناایمن در برابر اتفاقات رخ داده در بازی، طبیعی است که مقداری عصبانی از بازیکنان خودم شوم اما مطمئن باشید و سوگند یاد می‌کنم که حتی یک لحظه از مسیر ادب و فرهنگ و احترام خارج نشدم و به هیچ یک از داوران هتاکی و یا فحاشی نکرده‌ام چرا که با آموزه‌های فرهنگی و خانوادگی و شخصیتی خودم مغایرت دارد.
متاسفانه روز بعد شنیدم که آقای کرمانشاهی اعلام کرده‌اند که به ایشان فحاشی کرده‌ام که نه تنها باعث تعجب من شد بکله آن را به مثابه یک بهانه به منظور سرپوش گذاشتن و انحراف اذهان از نحوه قضاوت خود داور می‌دانم.
آقای رئیس، واقعا مایه یاس و ناراحتی است کمیته محترم انضباطی متاسفانه در دو مورد قبل بدون اینکه به من گوش فرادهند و یا فرصت دفاع داشته باشم علیه بنده حکم صادر نموده‌اند و با احترام من احکام را پذیرفته و اجرا نمودم.
تمایلی قلبی اینجانب، رشد و ترقی و بهبود فوتبال ایران می‌باشد چراکه خودم را در حال حاضر با توجه به شاغل بودنم جزیی از فوتبال ایران می‌دانم.
در پایان امیدوارم ضمن در نظر داشتن مطالب قید شده انتظار آن می‌رود که کلیه شرایط را برای همه بازیگران حاضر در مسابقات به صورت برابر و عادلانه برقرار نمایید و جا دارد ضمن سپاسگزاری از شما پیشاپیش سال نو را به شما و کلیه همکارانتان تبریک عرض می‌نمایم.

برچسب‌ها: فولاد خوزستان فولاد نامه اسکوچیچ به رئیس کمیته انض اسکوچیچ کمیته انضباطی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

346 ثاقب دزفول1395/01/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi