خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

مورنو از ترکیب جدید لذت می برد

مورنو از ترکیب جدید لذت می برد
آلبرتو مورنو پیستون اسپانیایی این روزهای لیورپول از این که در ترکیب فعلی لیورپول می تواند راحت تر در حمله ها شرکت کند لذت می برد.

طرفداری- مدافع اسبق سویا که در سیستم 3-4-3 جدید برندن راجرز در هفته های گذشته و در پست پیستون چپ بازی های خوبی را از خود به نمایش گذاشته است، اذعان کرد که در سیستم جدید راحت تر می تواند بازی کند.

مورنو در این خصوص به سایت رسمی گفت: "وقتی جوان تر بودم به عنوان وینگر بازی می کردم. من واقعا این ترکیب را دوست دارم چون می توانم بیشتر حمله کنم و این یکی از کارهایی است که دوست دارم در زمین انجام دهم. البته ما وظایف دفاعی هم داریم اما این ترکیب به من آزادی عمل بیشتری برای حمله کردن می دهد. من هم مثل بیشتر بازیکنان -در فرم فعلی- با این ترکیب بیشتر احساس راحتی می کنم. این راحتی منجر به نتیجه گرفتن می شود. ما به تلاش برای پیشرفت به عنوان یک تیم ادامه می دهیم."

او افزود: "ما به سه مدافع میانی بازی می کنیم و دو وینگر دو دو طرف که در دفاع و حمله به تیم کمک می کنند. ما به طور مداوم چشم به کمک به خط دفاعی و پاس دادن به خط میانی یعنی استیوی، لوکاس و هندو را داریم. همه در تیم برای خود وظایفی تدافعی و تهاجمی دارند. این مهم است که به عنوان یک تیم همه وظایف را با هم انجام دهیم و این منجر به جمع کردن امتیازها می شود."

او که مشکلاتی را در خصوص تطبیق داشت ادامه داد: "(یادگیری) زبان مشکل ترین بخش است. گاهی مشکلاتی را در مورد فهمیدن آن ها دارم اما باور دارم به زودی می توانم انگلیسی صحبت کنم. علاوه بر این لیگ در اینجا بسیار سریع و رقابتی است. فرقی نمی کند مقابل تیمی از ابتدا یا انتهای جدول بازی کنید. بازی ها همیشه سرسختانه پیش می روند و باید تمام انرژی خود را بگذارید. یک اشتباه ممکن است به گل خوردن و شکست خوردن بینجامد، بنابراین این مهم است که محکم، دقیق و گوش به زنگ باقی بمانید."

برچسب‌ها: مورنو راجرز لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

212 Liverpoolism1393/11/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi