خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

مورنو: حضور در ترکیب اصلی لیورپول، نتیجه تلاش هایم بود

مورنو: حضور در ترکیب اصلی لیورپول، نتیجه تلاش هایم بود
آلبرتو مورنو، مدافع چپ باشگاه لیورپول معتقد است که حضور او در ترکیب اصلی به دلیل عملکرد خوبش در پیش فصل بوده است.

یورگن کلوپ فصل گذشته ترجیح داد از مدافع اسپانیایی استفاده نکرده و از جیمز میلنر در آن پست استفاده کند. در این فصل نیز اندی رابرتسون به تیم اضافه شد تا در صورت نبود میلنر جانشین وی شود ولی عملکرد خوب مورنو در مسابقات پیش فصل، کلوپ را مجاب کرد که در دو مسابقه ابتدایی فصل لیورپول به ترتیب مقابل واتفورد و هوفنهایم از او استفاده کند.

در مصاحبه با سایت رسمی لیورپول، مورنو در خصوص این مسئله بیان کرد:

این به نوعی یک بازپرداخت برای عملکردم در پیش بود به خصوص اینکه فصل گذشته بسیار برایم سخت سپری شد. واقعا فصل گذشته برایم دشوار سپری شد و سپس به این فکر افتادم که باید بیش از پیش تلاش کنم و در حقیقت این مسئله باعث شد بار دیگر به ترکیب بازگردم و مسائل خوب پیش بروند. من روی 90 دقیقه مسابقه تمرکز کرده ام و نباید این را از دست دهم. اگر من به بازی برای تیم ادامه دهم، می توانم برای لیورپول مفید واقع شده و فکر می کنم ک نیازمند ادامه این مسیر هستم.

وقتی از او در خصوص رقیب هایش برای این پست سوال شد، وی در پاسخ گفت:

ثبات و سخت کوشی دو کلمه ای هستند که من همیشه بر اساس آن ها کارم را ادامه داده ام. برای رسیدن به ثبات شما باید در تمرینات بهترین عملکرد خود را در طول هفته به نمایش بگذارید.

وی در خصوص تعریف و تمجید کلوپ از او اضافه کرد:

وقتی مربی در خصوص شما خوب صحبت می کند، احساس غرور می کنید. این یعنی شما بهترین توانایی و تلاش تان را کرده اید و این مسئله باعث خوشحالی مربی شده است. فکر می کنم این مسئله بسیار اهمیت داشته و می خواهم به همین روند ادامه دهم.

برچسب‌ها: مورنو لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

55 ناصرخان حجازی901396/05/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi