خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

جرارد: دوست داشتم دستیار راجرز باشم

جرارد: دوست داشتم دستیار راجرز باشم
استیون جرارد، ستاره سابق لیورپول عنوان کرد که اگر برندن راجرز به او پیشنهاد دستیاری می‌داد، او در لیورپول می‌ماند.

به گزارش "ورزش سه"، جرارد ژانویه سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد از لیورپول جدا شود و به لوس آنجلس گلکسی بپیوندد. او 504 بازی برای لیورپول در لیگ برتر انجام داده و حدود 10 سال کاپیتان این تیم بود و حال عنوان کرد که اگر پیشنهاد مربی گری دریافت می‌کرد، شاید در لیورپول می‌ماند.
او گفت:" اگر برندن راجرز به من فرصت دستیاری و بازی کردن به صورت همزمان می‌داد، شاید در لیورپول می‌ماندم. چنین پیشنهادی بعد از اعلام خداحافظی من با تیم به من شد. نمی‌دانم که برای مربی گری خوب هستم، نفر اول هستم، نفر دوم ، سوم یا چهارم. لیورپول این فصل پاسکوئه و مارش را از مربی گری اخراج کرد بنابراین آنها به دنبال مربی دوم، سوم و چهارم بودند. شاید من می‌توانستم جای یکی را پر کنم و همچنین برای تیم بازی کنم. شاید می‌توانستم بازیکن فیکس باشم، یا یک تعویضی مناسب. همچنین تجربه ای در اختیار مربی ها بگذارم که با پول نمی‌توان آن را خرید."

برچسب‌ها: استیون جرارد راجرز لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

280 لیورپول ماسال1394/06/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi