خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,561

ادینهو: می خواهیم دل هواداران را شاد کنیم

ادینهو: می خواهیم دل هواداران را شاد کنیم
ادر لوسیانو ادینهو، بازیکن تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در گفتگو با خبرنگار سایت برنامه نود در خصوص دیدار تیمشان مقابل ملوان بندر انزلی، گفت: من فکر می کنم بازی خوبی را در مقابل ملوان ارائه دادیم. موقعیت های خوبی نیز داشتیم. ملوان در برابر حملات ما دفاع می کرد. می دانستیم بازی سختی داریم ولی مطمئن باشید در ادامه تمام قدرتمنان را به کار می گیریم تا نتایج خوبی کسب شود.

وی در خصوص دیدار پیش روی تراکتور سازان مقابل پدیده مشهد، بیان کرد: در حال حاضر تمرکزمان را برای بازی روز جمعه با پدیده مشهد گذاششته ایم که امیدوارم بازی تماشاگرپسند و تاکتیکی را ارایه بدهیم. می خواهیم نتیجه دور رفت را جبران کنیم.

ادینهو در خصوص هواداران تیمش که روز بازی با پدیده به استادیوم می آیند، اظهار داشت: از آنها درخواست می کنم روز جمعه به استادیوم بیایند تا به تیمشان همانند همیشه کمک کنند. با تمام قدرت ظاهر می شویم تا دل هواداران را با یک پیروزی شیرین، شاد کنیم. انشالله در مقابل پدیده، سه امتیاز را کسب خواهیم کرد تا در جدول رده بندی صعود کنیم.

مهاجم تراکتور سازان، بیان کرد: آقای خطیبی و اعضای کادر فنی تمام تلاش خود را انجام می دهند تا تیم به نتایج مناسبی دست یابد. سرمربی تیممان در بازی های مقابل سپاهان و ملوان به دلیل محرومیت از روی سکو ها نظاره گر بازی ها بود که امیدوارم در بازی روز جمعه در کار زمین باشد.

وی، گفت: بازیکنان با تدابیر کادر فنی، در مدت تعطیلات لیگ برتر تمرینات خوبی را در اردوی امارات و تبریز انجام داده بودند که انشالله برای تیممان مثمر ثمر خواهد بود. با قدرت کارمان را ادامه خواهیم داد.

برچسب‌ها: ادینهو تراختور تراکتور سازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

27 0

265 آذربایجانلی1393/11/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi