خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

آنالیز فنی عملکرد تراکتور در ۵ بازی نخست لیگ / تردیدهای تونی

آنالیز فنی عملکرد تراکتور در ۵ بازی نخست لیگ / تردیدهای تونی
بعد از اتمام ۵ هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، در حال حاضر تیم های حاضر در لیگ در تعطیلات چند روزه به سر می برند تا خود را برای هفته ششم مسابقات لیگ برتر بیشتر آماده کنند.

درخشش اخباری روی خط دروازه تراکتورسازان

خط دروازه تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که فصل پیش بسیار نا امن بود، امسال بعد از تغییرات اساسی به یک دروازه ایمن و خوب تبدیل شده است و دروازه بانی به نام محمدرضا اخباری شاد دروازه تراکتوری ها بیمه کرده است و باعث شد تا به تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت شود.

این دروازه بان که از تیم های پایه سایپا البرز در فوتبال ایران رشد کرده است، دروازه بانی با اعتماد به نفس بسیار بالا، خروج های فوق العاده و بی نقص است که در طول ۵ هفته اولی نیز نشان داد که یک گلر برای حامد لکی بود که در اواخر لیگ تراکتوری ها به مشکل زیادی دچار کرد.

البته در نیمکت دروازه بانی این تیم نیز مهرداد طهماسبی با تجربه حضور دارد که البته وی نیز فصل پیش در تیم صبا قم عملکرد بسیار خوبی داشته و حتی کلین شیت ها زیبای وی در دیدار فصل پیش مقابل پرسپولیس نیز در یاد ها است.

در کل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امسال از این پست چندان با مشکلی مواجه نیست و اخباری و طهماسبی توانسته اند به خوبی این پست را حافظ باشند، حتی در ۳ گلی که تراکتورسازان دریافت کرده اند، اخباری عملکرد فوق العاده ای داشته است، اما گل ها بر روی اشتباه خط دفاعی و حرکات تاکتیکی مهاجمان حریف بوده است.

ابهام تونی برای انتخاب چهار مدافع اصلی

تیم تراکتورسازی تبریز حتی فصل پیش با جذب سیلو دوسانتوس برزیلی در این پست مشکلاتش را توانست حل کند و در کل این تیم در این پست نیز در فصل پیش چندان با مشکل مواجه نشد.

البته بعد از اتفاقات حبیب گردانی با مسئولان و مربی تراکتور، سعید آقایی که یک فوروارد است در حد راضی کننده توانست در دفاع چپ تراکتور بازی کند و تونی اولیویرا نیز در کل از این بازیکن جوان که در پست غیر تخصصی اش بازی می کرد، راضی بود.

اما امسال این تیم نیز با جذب کارلوس کاردوسو برزیلی توانسته است جای خالی دوسانتوس را پر کند، دوسانتوسی که در طول حضورش در تراکتور بسیار فوق العاده بازی کرد و وسط دفاع تراکتور را به تنهایی بیمه کرده بود.

اما در پست دفاع راست نیز بازیکنان خوب و باتجربه ای همانند محمد ایرانپوریان، علی حمودی و فردین عابدینی حضور دارند، این امر باعث شده است تا تونی اولیویرا هنوز بازیکن ثابتش در این پست را پیدا نکند.

البته آیان رامسی نیز در پست دفاع چپ عملکرد خوبی داشته است، البته وی توان بازی در بال چپ و حتی بازیکن هجومی اصلی را در این پست دارد و در ۵ هفته اولی نیز تونی از وی به عنوان یک بازیکن هجومی استفاده می کرد.

در کل تونی در این پست با حضور بازیکنانی همچون محمد ایرانپوریان،‌ فردین عابدینی، علی حمودی، کارلوس کاردوسو، خالد شفیعی،‌ شجاع خلیل زاده، میر هانی هاشمی و آیان رامسی چندان مشکلی ندارد.

سزار و تلاش برای پر کردن جای خالی آندو

فصل پیش تیم تراکتورسازی تبریز در پست هافبک بازیکنانی همچون مهدی کیانی،‌ آندرانیک تیموریان را داشت که وسط میدان را به خوبی توانسته بودند بیمه کنند. حتی آندو تیموریان نیز توانسته بود در گلزنی های تیم مثمرثمر باشد.

بعد از جدایی این ۲ بازیکن از جمع سرخپوشان تبریزی، مدیریت باشگاه توانست با بهره گیری از امتیاز سربازی در تیم،‌ بختیار رحمانی جوان را که در تیم فولاد خوزستان عملکرد خوبی داشت را جذب کند و البته با نظر مربی پرتغالی اش نیز توانست آگوستو سزار برزیلی را جذب کند.

رحمانی که فصل پیش بدلیل مصدومیت و باطل شدن کارت معافیت سربازی اش بیشتر فصل را نتوانسته بود در مسابقات رسمی حضور داشته باشد،‌ امسال از شرایط بازی کمی دور بود که همین امر باعث شده بود که امسال تا بدین لحظه حتی در دقایقی که در زمین حضور داشته است، به خوبی عمل کند.

البته در این پست نیز شاهین ثاقبی و چند بازیکن جوان دیگر نیز حضور دارند تا بدین لحظه ثاقبی فرصت بازی پیدا نکرده است،‌اما ثاقبی نیز در فصل پیش نشان داد که بازیکن جوان و قابل اعتمادی است.

در کل نیز شاید تونی در نیم فصل نقل و انتقالات بتواند یک هافبک قدرتی نیز بخرد، در کنار آگوستو سزار نیز مشکلات نیز حل می شود.

یونس حمزه؛ گل نزنی تمام عیار / فاصله معنی دار سربازها با روزهای اوج

تیم تراکتورسازی تبریز فصل پیش با داشتن بازیکنی به نام ادر لوسیانو ادینهو توانسته بود مشکل گلزنی خود را رفع کند و حتی این برزیلی پرطرفدار نیز به خوبی گلزنی می کرد و به راحتی در تمامی دیدار های تراکتور گلزنی کند.

این فصل نیز در ابتدای فصل نقل و انتقالات بعد از جدایی علنی ادینهو از این تیم به یک تیم عربی، مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز با بازیکنان زیادی وارد مذاکره شدند اما بالاخره با یونس حمزه برزیلی به توافق رسیدند.

حمزه که در تیم های سابق نشان داده بود که یک بازیکن تمام عیار است، اما در ۵ هفته اول لیگ برتر اصلا عملکرد خوبی نداشته است و حتی باعث شده است تا هواداران پرشور این تیم نیز از عملکرد این بازیکن تونسی ناراضی باشند.

در کناره های خط حمله این تیم نیز سامان نریمان جهان و سروش رفیعی حضور دارند که البته این بازیکنان نیز در دیدار های تراکتور عملکرد خوب و راضی کننده ای داشتند و رفیعی نیز در چند هفته به عنوان بازیکن تراکتور در تیم هفته حضور داشت.

اما در این پست بازیکن دیگری به نام فرید بهزاد کریمی حضور دارد که این بازیکن در اواخر فصل پیش به خوبی توانسته بود برای تراکتور مثمر ثمر باشد،‌ حتی گل زیبای وی در دیدار پایانی مقابل نفت تهران از یاد هواداران این تیم نخواهد رفت.

در کل تونی اولیویرا از جناحین چندان مشکلی ندارد، حتی رامسی نیز از بال چپ به این تیم کمک می کند. اما اصلی ترین مشکل تیم تراکتورسازی تبریز یونس حمزه تونسی می باشد که با هزینه بسیار بالا تا بدین لحظه نتوانسته است پیش برود.

لازم به یاد آوری است که در پست حمزه بازیکن

برچسب‌ها: تراکتور تراکتور سازی تراختور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

368 تیراختور اذر1394/06/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi