خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تراکتورسازی
اتحاد تراکتورسازی
5
21,564

همه آنچه که باید از پدیده فصل تراکتور بدانید؛ سین، نون، جیم!

همه آنچه که باید از پدیده فصل تراکتور بدانید؛ سین، نون، جیم!
به گزارش سرویس ورزشی آذربایجان، سامان نریمان جهان پدیده ریز نقش این روزهای سرخ پوشان تبریزی اهل بناب است متولد ۲۹ فرودین ۷۰٫سامان وقتی کلاس سوم ابتدایی بود درتست انتخابی فوتسال که کلاس پنجمی ها حضور پیدا می کردند شرکت کرد و انتخاب شد .

سامان نریمان جهان پدیده ریز نقش این روزهای سرخ پوشان تبریزی اهل بناب است متولد ۲۹ فرودین ۷۰٫سامان وقتی کلاس سوم ابتدایی بود درتست انتخابی فوتسال که کلاس پنجمی ها حضور پیدا می کردند شرکت کرد و انتخاب شد . وقتی جثه کوچک و سن کمش را سرپرست تیم دید حاضر نبود قبول کند که سامان عضو تیم شود ولی سامان غنای فنی اش مربی وقت قانعی را در بناب مجاب کرده بود که در زیر سایه حمایتش قراردهد .از این دوره به بعد نریمان جهان شده بود یک پای ثابت نفرات انتخابی برای استان در مسابقات کشوری و همانطور که خودش اذعان داشت کاشفش جناب قانعی بود که به بازی او ایمان آورده بود .

در این میان سامان نریمان جهان که درخشش خود را در تیمش در دیدارهای کشوری ادامه می داد از نگاه پورحسین مربی بومی دیگر استان آذربایجان مخفی نماند تا او را در دوران سرمربیگری خود در تیم امید تراکتورسازی به بازی بگیرد که در آن سال همراه شد با قهرمانی در ایران، که این قهرمانی باعث ورود سامان به تیم بزرگسالان تراکتور سازی می شود و حالا شرایط بنحوی می شد که هر جلسه تمرین باید از دبیرستان تیزهوشانی که تحصیل می کرد در بناب به محل تمرین می رفت . سپس به دیگر تیم تبریزی ماشین سازی می رود که ذوالفقاری هدایتش را بر عهده داشت و استارت بازیهایش با آمدن زوران بصورت بازیکن ثابت کلید می خورد و با آمدن رسول خطیبی عیار بالای سامان نریمان جهان به عرصه حضور می رسد و حالا با حمایت رسول خطیبی او به تیم ملی امید ایران دعوت می شود و در مقدماتی آسیایی حضور پیدا می کند . وقتی رسول خطیبی برای هدایت سرمربیگری به گسترش نقل مکان می کند نریمان جهان را با خود به آنجا می برد و سامان بعد به نفت تهران و دوباره با حضور خطیبی به تراکتور سازی باز می گردد .

سامان نریمان جهان که تحصیلات آکادمیک را فراموش نکرده و پذیرفته شده قبولی در دانشگاه دولتی ارومیه بود ،اجبارا برای بازی در تبریز در رشته عمران دانشگاه آزاد تبریز مشغول به تحصیل شد .نریمان جهان این بازیکن خوب و ملی پوش نمونه بارز پرورش استعدادها زیر نظر مربیان بومی استان است مربیانی به مانند علیرضا پژمان کاپیتان سابق تراکتورسازان که توانستند استعدادهای بالقوه بازیکن مستعدد را پرورش دهند .

برچسب‌ها: تراختور تراکتور سازی سامان نریمان جهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

317 تیراختور اذر1394/05/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi