خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,393

ساندرلند 0-1 لیورپول: پیروزی قرمزها با گل مارکوویچ

ساندرلند 0-1 لیورپول: پیروزی قرمزها با گل مارکوویچ
در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر جزیره، دو تیم ساندرلند و لیورپول در ورزشگاه استادیوم آف لایت به مصاف هم رفتند که در پایان تیم لیورپول پیروز میدان بود. نیمه اول: این نیمه در اختیار شاگردان برندن راجرز بود. آن ها موقعیت های زیادی را روی دروازه قرمز و سفید پوشان ایجاد کردند و توانستند یک گل نیز به ثمر برسانند. از موقعیت های مهم آن ها می توان به ضربه لازار مارکوویچ در دقیقه 30 بازی به تیرک دروازه پانتیلیمون یا موقعیت بسیار خوب فابیو بورینی در دقیقه 45 اشاره کرد وقتی او بعد از یک پاس عالی از امره جان، دروازبان را جا گذاشت اما شوت او به کناره دروازه برخورد کرد. این نیمه با حساب 1-0 به سود لیورپول به پایان رسید.
نیمه دوم:
تنها 4 دقیقه از نیمه اول گذشته بود که لیام بریدکات، هافبک دفاعی تیم ساندرلند با کارت قرمز داور مواجه شد تا مشکلات ساندرلند دوچندان شود. در ادامه دو تیم موقعیت هایی داشتند که مهم ترین آن ها برای ساندرلند در دقیقه 53 اتفاق افتاد. وقتی که آدام جانسون با یک شوت از فاصله 30 یاردی دروازه سیمون مینیوله را تهدید کرد که این توپ به تیرک دروازه برخورد کرد تا برای دومین بار توپ در این بازی به تیرک دروازه برخورد کند. در نهایت این نیمه نیز با نتیجه 1-0 پایان یافت تا لیورپول به یک پیروزی خارج از خانه خوب دست یابد.

برچسب‌ها: ساندرلند لیورپول مارکوویچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

349 Liverpoolism1393/10/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi