خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,393

ساندرلند 0 - لیورپول 1 : میخی دیگر بر تابوت گربه ها ی سیاه

ساندرلند 0 - لیورپول 1 : میخی دیگر بر تابوت گربه ها ی سیاه
تیم رده نوزدهمی ساندرلند با وجود اینکه با سه هافبک دفاعی به زمین آمد تا یک امتیاز را کسب کند، مغلوم لیورپول شد. قرمزها با این برد به رده هفتم رسیدند.

گزارش کامل بازی :
پس از شروعی بهتر، قرمزها در دقیقه پنج با شوت سرکش کلاین از سی متری صاحب یک فرصت جدی شدند که مانونه در دو مرحله توپ را جمع کرد. نفوذ دفو در دقیقه 14 بین مدافعان لیورپول به یک شوت محکم انجامید که مینیوله تن به کرنر داد. در دقیقه 25 و در شرایطی که ساندرلند در اطراف محوطه جریمه خودی جمع شده بود، فیرمینو از بازیکن مستقیمش عبور کرد و شوت زد که ضربه او تیر دروازه را لرزاند. روی پاسی از کناره ها در دقیقه 32، بورینی در نزدیکی نقطه پنالتی توپ را گرفت، چرخید و شوت زد که ضربه اش با اختلاف کمی به بیرون رفت. روی سانتر کلاین در دقیقه 36، فیرمینو از فاصله نزدیک ضربه سر زد که مانونه با رفلکسی دیدنی توپ را رد کرد. روی یک کرنر زمینی به بیرون در دقیقه 41، هندرسون سر ضرب شوت زد که توپش در توسط بازیکنان حاضر در شش قدم بلاک شد.

پاس به جلوی کلاین در دقیقه 46 در میانه راه با تاثیر جزئی لالانا همراه شد. توپ از بین پای فیرمینو رد شد و مقابل دروازه به بنتکه رسید. این مهاجم بلژیکی دروازه را باز کرد و این در حالی بود که دست مدافعان ساندرلند به نشانه آفساید بالا بود.در دقیقه 87، فیرمینو در موقعیتی عالی توپ را به آیب رساند اما این وینگر جوان پس از عبور از دو مدافع مستقیم از فاصله ای بیشتر نزدیک توپ را به بالای دروازه زد. به مانند بازی با لستر، باز هم در دقایق تلف شده بنتکه از میانه زمین تک به تک شد و پیش رفت اما مغلوب دروازه بان شد.

برچسب‌ها: لیورپول ساندرلند صعود به جایگاه هفتم تک گل بنتکه پیروزی خارج از خانه لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

315 پدیده شبدیز1394/10/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi