خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

کلوپ : بنتکه میتواند بهتر بازی کند

کلوپ : بنتکه میتواند بهتر بازی کند
بنتکه در دیدار چند شب گذشته تک گل لیورپول را در دقیقه ۴۶ بازی به ثمر رساند، اما نتوانست از موقعیت های ایجاد شده دیگر به بهترین شکل استفاده کند.

کلوپ در خصوص بنتکه توضیح داد : ” حضور مهاجمی که گل های تعیین کننده می زند همیشه برای تیم خوب است، اما من مطمئنم که کریستین می داند که چگونه می تواند بهتر بازی کند. اما در حال حاضر ما بیش از هر چیز دیگری به گل نیازمندیم که او بار دیگر آن را انجام داد و ما بسیار خوشحال و راضی هستیم. “

سم آلردایس پس از بازی عنوان کرد که گل پیروزی بخش دقیقه ۴۶ لیورپول توسط بنتکه از روی شانس و اقبال به دست آمد و پیش از آن که لالانا توپ را به این مهاجم برساند، کلاین مرتکب خطا شده است.

کلوپ نیز پاسخ داد : ” صادقانه بگویم که من توجه زیادی به آن نمیکنم، اما باید در بازی زودتر تصمیم بگیریم. شما در سرزمین عجایب زندگی نمیکنید که برای لحظات ویژه منتظر بمانید، ما باید بر روی لحظات خاص و ویژه کار کنیم و این چیزی است که باید آن را انجام دهیم. “

پیروزی لیورپول در این بازی، آنها را به رتبه هفتم جدول رده بندی رساند و این تیم اکنون تنها ۵ امتیاز با تیم چهارم جدول یعنی تاتنهام فاصله دارد.

منبع : باشگاه هواداران لیورپول

برچسب‌ها: بنتکه کلوپ لیورپول ساندرلند لیگ جزیره

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

266 پدیده شبدیز1394/10/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi