خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,350

تیم کیهیل: باید از تیم ملی ایران ترسید !

تیم کیهیل: باید از تیم ملی ایران ترسید !
جام ملت‌های آسیا ۱۱ روز دیگر در استرالیا آغاز می‌شود و هیجان برای بزرگ‌ترین رقابت فوتبالی قاره کهن این بار در کشور کانگوروها به اوج می‌رسد.

تیم کیهیل، کاپیتان ۳۵ ساله استرالیا که در طول سال ۲۰۱۴ عملکرد بسیار خوبی برای کشورش داشت، درباره شرایط خود برای حضور در این تورنمنت اظهار کرد: انتظار ندارم که در تمام دیدارهای این جام به میدان بروم. در جام جهانی هم از سه بازی در دو بازی حاضر شدم که این موضوع را از قبل هم می‌دانستم. برای این جام هم احتمال می‌دهم که از کل بازی‌های جام در سه بازی حاضر باشم. با این حال کسی چه می‌داند، شاید سرمربی ترجیح داد در همه دیدارها به میدان بروم.

استرالیا در گروه A با تیم‌های کویت، کره جنوبی و عمان هم‌گروه است و پس از صعود احتمالی از این گروه و رسیدن تا فینال جام باید در طول ۲۳ روز ۶ بار به میدان برود و این به معنی شانس بیشتر برای تامی یوریک ۲۳ و ناتان برنز ۲۶ ساله است که با استراحت دادن به کیهیل بیشتر به میدان برود.

کاپیتان استرالیا در این رابطه گفت: عملکرد برنز در سال گذشته فوق‌العاده بوده است. از بازی‌های او تاکنون شگفت‌زده‌ام و از الان همه چیز به این مربوط می‌شود که چگونه می‌توانیم کنار یکدیگر به عنوان یک تیم به او کمک کنیم که در سطح بین‌المللی بازی کند. درباره تامی هم باید بگویم که وقتی او توانایی‌اش را نشان می‌دهد، غیر قابل مهار می‌شود و قطعا می‌تواند یک ستاره برای آینده استرالیا باشد.

با حضور بازیکنانی مثل رابی کروز، متیو لکی، تامی اور و جیمز تریسی به نظر می‌رسد نسل بعدی فوتبال استرالیا خط حمله قدرتمندی در اختیار داشته باشد. آنها تاکنون تحت هدایت پوستج‌اوغلو با برگزاری اردوهایی در اروپا، خاورمیانه و ژاپن خود را برای حضور در جام ملت‌ها آماده کرده‌اند.

استرالیا برای نخستین بار از زمانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا وارد شده، در رنکینگ جهانی فیفا در رتبه ۱۰۰ قرار گرفت. کیهیل در این رابطه گفت: درست است. رنکینگ ما در جهان کاملا پایین آمده اما شک نکنید که فوتبال‌مان پیشرفت داشته است. مربی ما می‌داند که چه بازی‌های تدارکاتی را انتخاب کند. ما به راحتی می‌توانستیم در استرالیا با تیم‌هایی مثل قطر، امارات و ژاپن برای شبیه‌سازی حریفان‌مان در گروه بازی کنیم و به احتمال زیاد دو برد هم از این سه بازی به دست می‌آوردیم. رنکینگ‌مان هم بسیار بالاتر می‌رفت و شاید آن زمان همه خوشحال‌تر می‌شدند اما این یک مسیر آماده‌سازی است که باید ببینیم چقدر آماده هستیم.

مهاجم تیم نیویورک ردبولز آمریکا درباره حریفان اصلی استرالیا در جام ملت‌ها گفت: ایران و ژاپن دو خطر اصلی برای ما در این جام هستند. بین این دو تیم من واقعا در فکر ایران هستم. نمایشی که آنها در جام جهانی داشتند واقعا خاص و فوق‌العاده بود. باید از آنها ترسید.

او در پایان درباره آرزوی سرمربی تیمش برای قهرمانی در این جام گفت: تا زمانی که می‌بریم مهم نیست که چگونه می‌بریم. هدف ما هم قهرمانی است.

برچسب‌ها: تیم کیهیل استرالیا تیم ملی ایران جام ملت های آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

23 4

714 چلسی 401393/10/09

آتــش نـشــان: چهارتا بازیکن جوون و خوب گذاشتم برای فروش ؛ گشتاسب کاظمی ، دفاع ؛ یزدان رهنما ، میانه ؛ بهمن کرمانی ، میانه ؛ فرود زمردیان ، حمله

22 دی (11:55)


زامبی آباد: نترس بابا خخخخخخخخ

10 دی (11:32)


ارتش سرخ6666: ارژنگ هومن مهاجم قدرت468 سن 28 تعداد بازی 104 دارای نشان برنزی گلزنی در لیست فروش

9 دی (16:28)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi