خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

استادیوم‌هایی که ایران را قهرمان آسیا می‌کند

استادیوم‌هایی که ایران را قهرمان آسیا می‌کند
چندی پیش قرعه کشی رقابت های جام ملت های آسیا برگزار شد و تیم های حاضر در این پیکارها، رقبای خود را شناختند. تیم ملی ایران نیز باید در گروه C این مسابقات به مصاف تیم های فلسطین، هنگ کنگ و امارات برود و حالا زمان دقیق برگزاری این مسابقات اعلام شده است.

شاگردان قلعه نویی اولین بازی خود در این پیکارها را باید 24 دی ماه و برابر فلسطین برگزار کنند. این دیدار در استادیوم اجوکیشن سیتی به انجام خواهد رسید. ورزشگاهی که میزبان بازی های مهمی در رقابت های مختلف بوده است.

در جام جهانی 2022 قطر، این استادیوم شاهد چند نتیجه غیرمنتظره بود. از جمله تساوی های بدون گل کره جنوبی برابر اروگوئه و دانمارک در تقابل با تونس و همچنین پیروزی یک بر صفر تونس برابر فرانسه و پیروزی 2 بر یک کره جنوبی مقابل اسپانیا.

در مراحل حذفی، ورزشگاه اجوکیشن سیتی شاهد چند نتیجه دور از انتظار بود. مراکش توانست در این استادیوم پیروزی تاریخی برابر اسپانیا را کسب کرده و راهی دیدار یک چهارم نهایی شود. کرواسی نیز در همین مکان از سد برزیل گذشت و به دیدار نیمه نهایی جام جهانی رفت. نکته جالب اینکه هر دو تیم در ضربات پنالتی برنده از زمین خارج شدند.

تیم ملی دومین بازی خود را باید در استادیوم خلیفه و برابر هنگ کنگ برگزار کند. ورزشگاهی که البته برای ایرانی ها خوش یمن نیست و تیم ملی در این مکان برابر انگلیس با نتیجه 6 بر 2 مغلوب شد. این ورزشگاه شاهد پیروزی های شگفت انگیز ژاپن برابر آلمان و اسپانیا بوده و دیدار رده بندی بین کرواسی و مراکش نیز در استادیوم خلیفه به انجام رسید.

دیدار سوم مرحله گروهی تیم ملی نیز مقابل امارات و در همان استادیوم اجوکیشن سیتی برگزار می شود.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران امیر قلعه نویی جام ملت های آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

49 رئال مادرید54541402/06/02

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi