خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

شروع و پایان همه ملی‌پوشان با دکتر (عکس)

شروع و پایان همه ملی‌پوشان با دکتر (عکس)
بازیکنان تیم ملی ایران تمرینات منظمی در جام ملت‌ها دنبال می‌کنند و آماده رقابت‌های حساس می‌شوند.
تیم ملی فوتبال ایران روزانه یک جلسه تمرینی در کمپ باشگاه الریان برگزار می‌کند و پس از پیروزی پُر گل چهار بر یک مقابل فلسطین، آماده دومین دیدار در جام ملت‌های آسیا برابر هنگ کنگ می‌شود و به دنبال یک برد دیگر است تا صعودش را از دور گروهی (تقریبا) قطعی کند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در 15 دقیقه ابتدایی تمرین در حضور اصحاب رسانه تمرین می‌کنند که شروع کارشان زیر نظر علی‌اصغر قربانعلی‌پور، مربی تیم ملی است و پس از آن هم به کارهای تاکتیکی می‌پردازند و بازی درون تیمی انجام می‌دهند.
تمرینات تیم ملی در حالی زیر نظر کادر فنی ادامه پیدا می‌کند که قربانعلی‌پور حضور فعال در این بین دارد و شروع و پایان کار ملی پوشان همراه با او انجام می‌شود تا شرایط خوب بدنی خود را حفظ کنند.
بازیکنان تیم ملی ایران دو جلسه تمرینی دیگر قبل از دیدار مقابل هنگ کنگ برگزار می‌کنند که تمرین امشب از ساعت 18 (به وقت قطر) در کمپ الریان انجام خواهد شد.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران ایران جام ملت های آسیا 2023

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

59 ᴄʜᴇʟꜱᴇᴀ‍1402/10/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi