خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,325

آقای قلعه‌نویی؛ این بازیکن را به تیم ملی دعوت می‌کردید؛ بهتر

آقای قلعه‌نویی؛ این بازیکن را به تیم ملی دعوت می‌کردید؛ بهتر
جوان سازی تیم ملی که امیر قلعه نویی وعده اش را داده بود در  لیست جدید تیم ملی اجرایی شد و این نوید تیم ملی جوان تر و با انگیزه تر را در بازی های آینده می دهد. به خصوص با نفراتی که در گذشته همراه تیم ملی بودند، تیم ملی در تورنمنت های متعددی حاضر شد و نتوانست به موفقیت دست پیدا کند.

دعوت از بازیکنانی چون محمد امین حزباوی – محمد قربانی و ... به اردوی تیم ملی خون تازه ای را وارد رگ های حیاتی تیم ملی خواهد کرد و از این پس می توانیم شاهد حضور تیم ملی جوان تری در بازی های رسمی و دوستانه باشیم.

اما دعوت از یکی دو بازیکن به اردوی تیم ملی جای نقد دارد. یکی اش آرشا شکوری دروازه بان تیم هوادار است. دروازه بانی که حتی یک بازی هم در لیگ برتر انجام  نداده است. این دروازه بان، دروازه بان تیم ملی نوجوانان در جام  ملت ها و جام جهانی بود و انصافا در هر دو تورنمنت نمایش شایسته ای داشت.

بدون شک و بر اساس دیدگاه منطق در فوتبال بهتر بود به جای آرشا شکوری دروازه بان اول تیم  ملی امید به اردوی تیم ملی دعوت می شد. محمدرضا خالد آبادی که هم اکنون دروازه بان تیم استقلال تهران است. او جدا از همراهی تیم  ملی امید در بازی های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا فصل گذشته مرد شماره یک تیم هوادار در بازی های لیگ برتر بود و صاحب تجربه خوبی است و دعوت از این دروازه بان به اردوی تیم ملی، تیم ملی را صاحب یک دروازه بان خوب و آینده دار می کرد.

البته که شکوری هم می تواند تبدیل به یکی از سرمایه های فوتبال ایران در آینده شود، اما او  نیاز دارد در ادامه برای تیم ملی جوانان و امید بازی کند و در لیگ برتر به میدان بیاید و آنوقت در اردوی تیم ملی حاضر شود. موقعیتی که دروازه بان اول تیم ملی امید آنرا طی کرده است.

آرشا شکوری تنها به بهانه درخشش در اردوی تیم ملی نوجوانان به تیم ملی دعوت شد در حالی که او باید مشقت های بیشتری را تحمل می کرد و بازهای متعدد دیگری در سایر رده ها انجام می داد تا به اردوی تیم ملی دعوت می شد. همانند کسی که می خواهد در علم به جایگاه رفیعی برسد، باید دوران ابتدایی – راهنمایی و دبیرستان را طی کند و در ادامه وارد دانشگاه شود.

البته که در پایان یک بار دیگر به این نکته اشاره کرد که لیست تیم ملی از سوی هر مربی ای تنظیم شود، قابل احترام است.

برچسب‌ها: قلعه نویی بازیکن جوان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

14 چاروسا@1403/01/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi