خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,321

کلینزمن و قلعه‌نویی، دیر یا زود!

کلینزمن و قلعه‌نویی، دیر یا زود!
به گزارش "ورزش سه"، با قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر و گروه‌بندی مسابقات، احتمال رویارویی ایران و کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات، برای ششمین بار وجود دارد.

در صورتی که ایران و کره جنوبی، به عنوان تیم‌های برتر گروه C و E به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند و سپس راهی یک چهارم نهایی شوند، ششمین تقابل دو تیم در این مرحله رقم خواهد خورد.

در پنج تقابل قبلی دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی (۱۹۹۶، ۲۰۰۰، ۲۰۰۴، ۲۰۰۷ و ۲۰۱۱) سه برد سهم کره جنوبی و دو برد سهم ایران بوده است. آخرین تقابل آنها در جام ملت‌های ۲۰۱۱ قطر در ماه ژانویه بود که کره جنوبی با نتیجه یک بر صفر، در وقت‌های اضافی به پیروزی رسید.
ایران در جام ۱۹۹۶ موفق شد شش گل به حریف خود بزند و در جام ۲۰۰۴ نیز با هدایت برانکو ایوانکوویچ با نتیجه نزدیک 4-3 از سد حریف خود گذشت اما در سه بازی دیگر بازی خود را واگذار کرد.

در سال ۲۰۰۷ هدایت ایران برعهده امیر قلعه‌نویی بود که در نهایت بازی در ضربات پنالتی با برتری ببرهای تائجو به پایان رسید. باید دید حالا تیم یورگن کلینزمن به پُست ایران خواهد خورد یا مسیر این دو تیم برخلاف پیش‌بینی‌ها تغییر خواهد کرد.

برچسب‌ها: ایران تیم ملی قلعه نویی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

75 یایای1402/02/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi