خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

آخرين وضعیت جهانبخش و سرمربی تیم ملی

آخرين  وضعیت جهانبخش و سرمربی تیم ملی
دکتر علیرضا شهاب: با توجه به دردی که سرمربی تیم ملی از ناحیه کلیه احساس می‌کرد، با نظارت دکتر خانلری اقدامات تشخیصی انجام و وجود سنگ در کلیه مطرح شد. با تشکیل کمیسیون پزشکی تصمیم گرفته شد فرایند شکستن سنگ صورت بگیرد و آقای قلعه‌نویی بعد از این پروسه باید دوران نقاهتی پشت سر می‌گذاشت و داروهایی را مصرف می‌کرد که در این چند روز این مراحل طی شده است اما به لطف خدا سرمربی تیم ملی در  حال حاضر در وضعیت باثباتی است و انشالله فردا کنار تیم ملی حضور خواهد داشت.
در دقیقه ۷۵ دیدار ایران برابر هنگ‌کنگ، علیرضا جهانبخش از ناحیه همسترینگ درد خفیفی داشت که برای حفظ سلامتی، کادر فنی این بازیکن را از زمین خارج کرد. بعد از معاینات اولیه و ارزیابی پاراکلینیک تشخیص آسیب درجه یک عضله همسترینگ مطرح شد که با توجه به اهمیت سلامت بازیکن تصمیم گرفته شد این بازیکن به باشگاه خود برگردد تا هر چه زودتر اقدامات درمانی آغاز شود. به امید خدا جهانبخش یکی، دو هفته آینده می‌تواند تمرینات معمول خود را از سر بگیرد.

برچسب‌ها: جهانبخش قلعه نویی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

83 نساجی کبير1402/08/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi