خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

بایرن مونیخ به رئال و سیتی نخورد، قهرمان است!

بایرن مونیخ به رئال و سیتی نخورد، قهرمان است!
دی‌دی هامان، ستاره سابق بایرن مونیخ، معتقد است که این تیم شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.بایرن مونیخ به رئال و سیتی نخورد، قهرمان است!
به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در چند هفته اخیر شرایط چندان خوبی نداشت و وارد بحران شده بود توانست با پیروزی برابر لاتزیو به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان صعود کند.

شاگردان توماس توخل در بازی رفت که به میزبانی حریف برگزار شده بود با یک گل شکست خوردند اما توانستند پاسخ این باخت را در ورزشگاه آلیانز آرنا به خوبی بدهند و حالا منتظر مشخص شدن تکلیف حریف‌شان در مرحله بعدی هستند.

هامان در گفتگو با فیلیپ کسلر درباره شرایط بایرن در لیگ قهرمانان اظهار داشت: «حالا بار دیگر احساس خوش‌بینی در باشگاه به وجود آمده است. پیروزی 0-3 برابر لاتزیو، حضور مکس ابرل به عنوان عضو جدید هیئت مدیره و بازگشت مصدومانی مانند گنابری و دیویس و به زودی کومان.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ دی‌دی هامان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

13 Güneyazerbaycan1402/12/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi