خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

فروپاشی بایرن سنتی: کیمیچ هم به فروش می‌رسد!

فروپاشی بایرن سنتی: کیمیچ هم به فروش می‌رسد!
با وجود حضور چهره‌های شاخص در خط میانی بایرن مونیخ، توماس توخل در اندیشه جذب چهره‌های دیگری برای تقویت تیمش است. این می‌تواند به جدایی اجباری چند ستاره از جمله لئون گورتسکا و یوشوا کیمیچ منجر شود. توخل در اندیشه اضافه کردن یک هافبک خلاق به تیمش است و برای این هدف دکلان رایس را در نظر داشت که راهی آرسنال شد.

سرمربی بایرن مونیخ در مورد ناکامی بایرن در جذب رایس گفت: "این بازیکن مشخصاتی دارد که تیم ما آن را کم داشت و می‌توانست با حضور خود به تیم کمک کند ما به بازیکنانی نیاز داریم که با توانایی‌های فردی خاص خود تیم را قوی‌تر کنند." این اظهارت اندیشه خانه تکانی توخل در خط میانی را بیشتر روشن می‌کند.

رایان گراونبرخ، کنراد لایمر، رافائل گوئررو و مارسل سایتزر در کنار گورتسکا و کیمیچ 6 بازیکنی هستند که بایرن مونیخ در خط میانی در اختیار دارد اما همه می‌دانند که توماس توخل دوست دارد یک بازیکن دیگر به این جمع اضافه کند.

اولی هوینس، رئیس افتخاری بایرن در این مورد گفت: "برخی از انتقال‌ها به سود باشگاه هستند. با این حال کادر فنی باشگاه در نظر دارد تا تغییراتی را در بخش هافبک به وجود بیاورد چرا که از شکل فعلی رضایت کامل ندارد. ما در این پست خریدهای جذابی چون لایمر داشتیم که خیلی به کارمان خواهد آمد.

به گزارش کیکر، بعد از اینکه باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد حاضر است در صورت دریافت پیشنهاد مناسب لئون گورتسکا را بفروشد حالا جاشوا کیمیچ نیز با احتمال خداحافظی از بایرن مواجه شده است.

باشگاه بایرن مونیخ موضع مشابهی نسبت به کیمیچ دارد و در صورتی که پیشنهاد قابل توجهی برای فروش او داشته باشد حاضر است پای میز مذاکره بنشیند. فصل گذشته ابهاماتی در این مورد که آیا کیمیچ شماره 6 کلاسیک مورد نظر بایرن است یا خیر وجود داشت و حالا توماس توخل این تغییر احتمالی را نیز برای تیم آینده خود در نظر گفته است.

با توجه به شرایط فعلی تقریبا هیچ یک از بازیکنان بایرن مونیخ امنیت کامل ندارند و احتمال فروش تک تک آنها وجود دارد؛ این حتی شامل حال ستاره‌هایی چون سرژ گنابری که فصل گذشته گل‌های حساسی برای بایرن زد نیز می‌شود. او به واسطه درخششی که داشت از جایگاه نسبتا مطمئنی نزد توخل برخوردار است اما گمانه‌زنی‌هایی نیز در مورد احتمال جدایی‌اش مطرح شده است. این شامل دیگر ستاره‌های تیم هم می‌شود چرا که بایرن مونیخ در مقطعی قرار دارد که در کنار پوست اندازی به پول فروش چند بازیکن نیز نیازمند است.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ توماس توخل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

33 Mirmehdi161402/04/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi