خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

ایران و سومین حذف پیاپی با دریافت ۳ گل!

ایران و سومین حذف پیاپی با دریافت ۳ گل!
تیم ملی‌ایران برای سومین دوره متوالی با ۳ گل خورده از جام حذف شد.
سرانجام فینالیست‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ هم مشخص شدند و متاسفانه تیم ملی کشورمان بعد از ۴۸ سال باز هم از صعود به فینال باز ماند تا قطر و اردن برگزارکننده فینال تمام عربی این دوره از جام ملت‌های آسیا شوند.
نکته عجیب و مشترکی ‌از سه شکست اخیر ایران در جام ملت‌های آسیا که منجر‌به حذف از تورنمنت شده وجود دارد، دریافت سه گل در یک بازی است. تیم ملی ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۵ با هدایت کارلوس کی‌روش در مرحله یک چهارم نهایی بعد از تساوی پر‌گل ۳ بر ۳ مقابل عراق در ضربات پنالتی از این تیم شکست خورد و از گردونه بازی‌ها حذف شد.
چهار سال بعد و در جام ملت‌های ۲۰۱۹ نیز ایران با نتیجه ۳ بر ۰ مقابل ژاپن شکست خورد و در نیمه نهایی با جام وداع کرد. در نهایت در این دوره نیز تیم ملی با هدایت امیر قلعه‌نویی در پایان نود دقیقه با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل حریف شکست خورد تا یک ناکامی دیگر برای ایران در جام ملت‌های آسیا به ثبت برسد.
پیش‌از این سه شکست سه گله در جام ملت‌های آسیا اما ایران با هدایت افشین قطبی در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۱ با نتیجه یک بر صفر مقابل کره جنوبی شکست خورده بود.

برچسب‌ها: ایران جام ملت های آسیا 2023

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

51 چــلســی ایـران1402/11/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi