خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,442

چمن ورزشگاه امام رضا هنوز کار دارد

چمن ورزشگاه امام رضا هنوز کار دارد
در شرایطی که پس از ایجاد مشکلاتی برای چمن این استادیوم، این انتظار می‌رفت که با حضور پیمانکاران زبده یا تیم‌های مربوط به این حوزه، عملیات جدی روی این‌ چمن برای بازی ایران و قطر انجام بشود، اما با گذشت سه روز از بازدید ساکت و قلعه‌نویی ظاهرا تنها تعدادی از کارگران خود مجموعه روی چمن مشغول کار هستند و به دنبال جابجایی قسمت‌هایی از این چمن آسیب‌دیده با خزانه اصلی چمن خود می‌باشند.

این در حالی است که با توجه به میزان آسیبی که به چمن ورزشگاه خورده، نیاز به رسیدگی بسیار بیشتری از آنچه مسئولان اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و ورزشگاه امام رضا در ذهن دارند، وجود دارد.

کنترل کیفی عملیات بهبود کیفیت چمن ورزشگاه امام رضا نیازمند پیگیری از سوی فدراسیون فوتبال است. به نظر نمی‌رسد که این اصلاح چمن نیاز به هزینه آنچنانی نیز داشته باشد.

با توجه به اینکه دیدار ایران و قطر مسابقه‌ای مهم در سطح آسیاست و قطری‌ها از تیم‌های برخوردار در این زمینه محسوب می‌شوند، نیاز است برای حفظ تصویر فوتبال ایران در میدان‌های بین‌المللی خیلی زود این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران محمدرضا ساکت ورزشگاه امام رضا امیر قلعه نویی قطر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

10 قرمزپوش1403/07/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi