خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

جنگ سرمربی پرسپولیس با یک استقلالی دیگر

جنگ سرمربی پرسپولیس با یک استقلالی دیگر
انتشار خبر برپایی اردوی دوباره تیم ملی برای حضور در رقابت‌های دور دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص کرد اردوی این تیم از تاریخ بیستم آبان تا بیست و هفتم ماه جاری در تهران برپا می‌شود.

براساس این گزارش، این اردو از تاریخ دوشنبه ۲۰ آبان در تهران آغاز می‌شود و نفرات لژیونر نیز به مرور به اردو اضافه می‌شوند. شاگردان امیر قلعه‌نویی پس از بازی با هنک کنگ تمرینات خود را تا روز ۲۷ آبان در تهران ادامه می‌دهند و سپس در آن روز برای دیدار با ازبکستان راهی تاشکند خواهند شد. این بازی ۳۰ آبان در ورزشگاه ملی تاشکند انجام می‌شود.در این بین و با توجه به مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی در دیدار مقابل قطر و مصدومیت میلاد سرلک و جراحی یاسین سلمانی باید دید آیا پرسپولیس باز هم به تیم ملی و امیر قلعه نویی بازیکن می‌دهد!ضمن اینکه تیم پرسپولیس بلافاصله پس از پایان اردوی تیم ملی باید در چهارچوب لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان (ششم آذر) و الدحیل (۱۴ آذر) برود. مسابقاتی که برای صعود به دور بعد حکم مرگ و زندگی را برای پرسپولیس بازی می کنند.یحیی گل محمدی در حال حاضر با از دست دادن تعدادی از بازیکنان خود در نشست‌های خبری عنوان می‌کند که به لحاظ نفری دستش خالی است

برچسب‌ها: پرسپولیس امیر قلعه نویی یحیی گل محمدی مرتضی پورعلی گنجی تیم ملی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

47 رئال مادرید…1402/08/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi