خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,918

کاپیتان منچسترسیتی بالاخره انتخاب شد

کاپیتان منچسترسیتی بالاخره انتخاب شد
به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان سیتی در ابتدای هر فصل پنج نفر از اعضای تیم را برای تشکیل یک گروه کاپیتانی معرفی می‌کنند. امسال پس از جدایی ایلکای گوندوگان از بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، مقام اول یک جای خالی بزرگ داشت. در ابتدای فصل واکر و دی‌بروینه به همراه رودری، روبن دیاز و برای اولین بار برناردو سیلوا در میان این پنج نفر قرار گرفتند.

حالا و پس از بازگشت کوین دی‌بروینه وقت رأی‌گیری دوباره برای انتخاب کاپیتان اول منچسترسیتی بود و پس از یک رای‌گیری بین بازیکنان مشخص شد که کایل واکر باید کاپیتان اول تیم در ادامه فصل باشد.

دی‌بروینه نیز کاپیتان دوم شد و رودری، روبن دیاز و برناردو سیلوا نیز در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند. این بدان معناست که اکنون دی‌بروینه در دوران سه کاپیتان مختلف، کاپیتان دوم بوده است. این همچنین یک اتفاق بزرگ برای کایل واکر است، زیرا او در تابستان در آستانه جدایی از سیتی و پیوستن به بایرن قرار داشت و حالا با رأی بازیکنان کاپیتان اول این تیم است.

برچسب‌ها: کوین دی بروینه کایل واکر منچستر سیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

45 اف سی ممکو1402/10/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi