خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,922

کایل واکر و معطل کردن پپ از قصدش برای پیوستن به بایرن

کایل واکر و معطل کردن پپ از قصدش برای پیوستن به بایرن
کایل واکر علاقه‌ای به تمدید قراردادش با منچسترسیتی که در سال آینده به پایان می‌رسد ندارد و قصد دارد فصل آینده لباس بایرن مونیخ را بر تن کند. موضوعی که اکنون به نظر می‌رسد آن را با پپ گواردیولا و مدیران سیتیزن‌ها نیز در میان گذاشته است.

طرفداری | به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، در حالی که هفته گذشته کایل واکر به بایرن مونیخ برای پیوستن به این باشگاه تعهد داده بود، به تازگی پپ گواردیولا را نیز از تصمیمش مطلع کرده است. او صحبت‌های خوبی با گواردیولا و تکسیکی بگیریستین داشته است و به آن‌ها گفته می‌خواهد در چند روز پیش رو به این باشگاه آلمانی بپیوندد.

حال از آنجایی که منچسترسیتی و بایرن مونیخ روز چهارشنبه در ژاپن در یک دیدار دوستانه به مصاف یکدیگر می‌روند، سران دو باشگاه هفته آینده در توکیو با یکدیگر مذاکره خواهند کرد. همچنین با وجود برخی گزارش‌ها، بعید است بنجامین پاوار و واکر با یکدیگر معاوضه شوند. با این حال، انتقال واکر به بایرن مونیخ در آستانه نهایی شدن قرار دارد و انتظار می‌رود مبلغی در حدود 15 میلیون یورو به همراه پاداش‌ها پرداخت شود. تاثیر مثبت جذب کایل واکر برای بایرن مونیخ روی انتقال هری کین

به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد، بایرن مونیخ روی جذب کایل واکر برای تسهیل انتقال هری کین حساب باز کرده است. باواریایی‌ها همین حالا هم قول کین برای پیوستن به این باشگاه را دارند اما امیدوارند که جذب دوست صمیمی ستاره تاتنهام، او را بیش از پیش برای نقل مکان به مونیخ ترغیب کند. بازیکنان بایرن مونیخ خشمگین از قرارداد پیشنهادی این باشگاه به کایل واکر

در ادامه گزارش فالک و آلتشفل، برخی بازیکنان در رختکن بایرن مونیخ از پیشنهاد قرارداد 1+2 ساله این باشگاه به کایل واکر عصبانی هستند. با این قرارداد، مدیران بایرنی قانون درون باشگاهی‌شان که نباید به بازیکنان بالای 30 سال قراردادی طولانی مدت‌تر از یک سال پیشنهاد دهند را زیر پا می‌گذارند. قانونی که حتی مانوئل نویر و توماس مولر نیز از آن مستثنی نشدند.

برچسب‌ها: منچستر سیتی کایل واکر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

36 ایران ، خدا1402/04/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi