خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,922

تلاش پپ برای نگه داشتن واکر در منچستر سیتی

تلاش پپ برای نگه داشتن واکر در منچستر سیتی
کایل واکر، مدافع انگلیسی وارد آخرین سال قرارداد فعلی خود با منچسترسیتی می شود. به همین دلیل بایرن مونیخ در تابستان امسال برای جذب این بازیکن اقدام کرده است.

مدافع 33 ساله انگلیس هدف اصلی توماس توخل، سرمربی بایرن است. واکر در آخرین سال قرارداد خود حضور دارد و در حال بررسی گزینه هاست. سیتی در معرض خطر از دست دادن رایگان او در تابستان آینده است.

اونینگ استاندارد خبر داد، پپ گواردیولا پس از عملکرد استثنایی واکر که به سیتی کمک کرد سه گانه تاریخی را به دست آورد، مایل است قرارداد جدیدی به این بازیکن پیشنهاد شود.

این نمایش‌ها پس از آن رخ داد که واکر در ابتدا پس از تغییر سیستم سیتی از تیم کنار گذاشته شد، چیزی که گواردیولا ادعا کرد مدافع نمی‌تواند در آن بازی کند و در نهایت نظرش را تغییر دهد.

فروش واکر برای گواردیولا ترسناک خواهد بود چرا که آیمریک لاپورت و ژوائو کانسلو نیز در مسیر جدایی از منچسترسیتی قرار دارند.

با این حال، سیتی چندان نگران نیست چراکه یوشکو گواردیول، مدافع لایپزیگ با قراردادی 99 میلیون یورویی در راه پیوستن به قهرمان انگلیس قرار دارد.

برچسب‌ها: منچستر سیتی کایل واکر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

28 ایران ، خدا1402/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi