خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

ژاوی انتقادات رسانه ها علیه بارسلونا را ناعادلانه خواند

ژاوی انتقادات رسانه ها علیه بارسلونا را ناعادلانه خواند
ژاوی انتقاد بیش از حد رسانه ها را به دلیل افت اخیر عملکرد بارسلونا، پس از پیروزی ۲-۱ مقابل دپورتیوو آلاوز را ناعادلانه دانست.
بارسلونا در دیدار روز یکشنبه مقابل آلاوز در شرایطی به پیروزی رسید که دو شکست از سه بازی اخیر خود در تمامی رقابت‌ها را تجربه کرده بود. وضعیت برای در بازی مقابل آلاوز خوب شروع نشد زیرا آنها تنها ۱۷ ثانیه پس از شروع بازی گل ابتدایی را دریافت کردند.با این حال، تیم کاتالانی با قدرت به نیمه دوم بازگشت و پیروزی بسیار مهم را با گل های رابرت لواندوفسکی به دست آوردند. سرمربی ژاوی رسانه ها را به دلیل وضعیت نامطلوب تیم خود در پایان بازی آلاوز معرفی و این هجمه رسانه ای را مورد انتقاد قرار داد و آن را دلیل اصلی افت فرم فعلی تیمش دانست.

ژاوی سرمربی اسپانیایی پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "من هیچ تردیدی ندارم که انتقاد مطبوعات روی تیم تاثیر می گذارد. این اتفاق برای من به عنوان یک بازیکن رخ داد و اکنون می توانم آن را به عنوان یک مربی هم ببینم. یک موج عظیم منفی در اطراف تیم وجود دارد. این چیزی است که به ما آسیب می رساند." برد نزدیک روز یکشنبه به بارسلونا کمک کرد تا فاصله خود با رئال مادرید صدرنشین لیگ را به ۴ امتیاز کاهش دهد. لواندوفسکی در نهایت روند گلزنی خود را آغاز کرد و برای اولین بار پس از دو گل خود مقابل سلتاویگو در ۲۳ سپتامبر در لیگ گلزنی کرد.

قهرمان فصل گذشته اسپانیا پس از تعطیلات بین‌المللی در تاریخ ۲۵ نوامبر و در لالیگا به مصاف رایو وایکانو می‌رود.

برچسب‌ها: بارسلونا ژاوی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

103 Shiraz.a.k1402/08/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi