خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

تنها، بدون حامی: ژاوی فقط یک راه دارد

تنها، بدون حامی: ژاوی فقط یک راه دارد
ژاوی بعد از شکست از رئال سعی داشت خودش را امیدوار و مطمئن نشان دهد اما واقعیت این است که او برای بقا فقط یک راه دارد. روزهای سختی برای بارسلونا به‌طور کلی و برای ژاوی هرناندز به‌طور خاص در راه است. چهره درهم و آشفته سرمربی بارسا پس از شکست دردناک ال‌کلاسیکو شب گذشته در فینال سوپرجام اسپانیا گویای همه چیز بود.

بارسا دیشب به‌خاطر سستی و تزلزل دفاعی‌اش محکوم شد. مدافعانی که جشنواره گل تیم آنچلوتی را تسهیل کردند، از جمله هت‌تریک وینیسیوس را. شکست تلخ از رئال در عربستان سعودی جای خود، از قبل هم صداهای انتقادی نسبت به ژاوی سابق شنیده می‌شد با این حال باشگاه تضمین می‌کند که ژاوی حداقل تا پایان فصل باقی خواهد ماند و خبری از برکناری و تصمیمات سخت‌گیرانه نیست.

ژاوی پس از بازی فینال کتمان نکرد که تداوم او دوباره زیر سوال خواهد رفت، زیرا می‌دانست موقعیت او اکنون بیش از همیشه در کانون توجه قرار دارد. البته که از ابتدا هم بود اما ژاوی اطمینان دارد که خود را قادر به صاف کردن مسیر بارسا می‌بیند.

ژاوی گفت: «من آماده هستم تا انتقادات را تحمل کنم. قبلاً هم انتقاداتی بوده اما من به پروژه و توانایی‌های خودم ایمان دارم. معتقدم که ما می‌توانیم وضعیت را عوض کنیم. سه عنوان دیگر باقی مانده است که باید آنها را به دست بیاوریم.»

تما بازیکنان بارسا به این شکست چه واکنشی نشان دادند؟

سرخی روبرتو گفت: «امیدوارم این شکست به ما آسیب نزند. ما عصبانی هستیم و به غرور ما برخورده است. اما روز پنجشنبه یک رقابت دیگر برگزار می‌شود. ما باید از اشتباهات و این شکست‌ها درس بگیریم، اما هنوز مسابقات دیگری باقی مانده است. ما از این وضعیت بد خارج خواهیم شد. من به این تیم اعتماد دارم و باید به همین مسیر ادامه دهیم.»

سرخی در ادامه گفت: «دو گل در 10 دقیقه به ما آسیب زیادی زد.»

بارسلونا قبل از وقت استراحت سه گل دریافت کرد که هر سه گل از وینیسیوس بود. رودریگو گل چهارم را در نیمه دوم و پس از نمایش دفاعی فاجعه بار دیگر از بارسا به ثمر رساند. در این بازی بیش از همه دو بازیکن ناامیدکننده بودند، دو رهبر خط دفاعی: آرائوخو و کنده.

برچسب‌ها: ژاوی بارسلونا الکلاسیکو رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

40 میکل گواردیولا1402/10/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi