خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

پایان تلخ جانشین مسی: فروش با بند بازخرید

پایان تلخ جانشین مسی: فروش با بند بازخرید
فاتی در طول دو فصل گذشته شرایط بسیار سختی را در بارسا تجربه کرد و فراز و نشیب بسیاری داشت.

مدیران بارسا پس از جدایی لیونل مسی از این بازیکن به عنوان جانشین او نام بردند و حتی حاضر شدند شماره 10 افسانه‌ای این تیم را نیز در اختیار او قرار دهند تا نشان دهند که اعتماد بسیاری به این بازیکن دارند.

اما شرایط مطابق انتظار آنها پیش نرفت و این پدیده درخشان نتوانست به درخشش خود در ترکیب این تیم ادامه دهد. مصدومیت‌های متعدد باعث شد که او برای مدت‌ها از ترکیب بارسا دور باشد.

این غیبت‌های طولانی مدت تاثیر منفی روی باور ژاوی به او گذاشت و در نهایت این مربی کاتالان به مدیران بارسا اعلام کرد که نیازی به حضور این بازیکن در ترکیب تیمش ندارد.

روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو اعلام کرده که ژاوی به فاتی گفته که نمی‌تواند دقایق زیادی برای حضورش در زمین را در فصل پیش‌رو تضمین کند و به همین دلیل باشگاه به دنبال فروش او برای افزایش فضای لازم در سقف دستمزد و بهبود شرایط مالی خواهد بود.

هرچند فاتی به هیچ وجه قصد جدایی ندارد و امیدوار است که بتواند برای به دست آوردن جایگاهش در بارسا تلاش کند اما مدیران این باشگاه به دنبال این هستند که او را با بند بازخرید به فروش برسانند تا در صورت لزوم بتوانند بار دیگر این بازیکن را در نوکمپ به خدمت بگیرند.

برچسب‌ها: بارسلونا ژاوی آنسو فاتی فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

87 ※宲會 King 會宲※1402/03/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi