خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,731

تصویری که جدایی یک استقلالی را قطعی کرد

تصویری که جدایی یک استقلالی را قطعی کرد
به نظر می‌رسد که علیرضا رضایی فصل جدید را در تیم دیگری توپ می‌زند. به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنانی که فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم روی خرید او اصرار داشت، علیرضا رضایی است که با جدایی از پیکان، راهی استقلال شد و لباس این تیم را بر تن کرد. آن هم در شرایطی که حسینی و مظاهری از فصل قبل در این تیم حضور داشتند.

شاید پیوستن یک گلر جوان به تیمی که دو نفر از سنگربانان مطرح کشور را در اختیار دارد، ریسک بزرگی باشد اما مجیدی به رضایی اطمینان خاطر داده بود که از وی در ترکیب تیمش استفاده می‌کند. اتفاقی که در لیگ بیست و یکم رخ داد و این دروازه‌بان در 6 دیدار برای تیمش به میدان رفت.

اما فصل قبل اوضاع بر وفق مراد رضایی پیش نرفت. مصدومیت‌های گاه و بی‌‍گاه سبب شد تا او در چهار دیدار برای تیم ساپینتو به میدان برود که دیدار آخر برابر نفت مسجدسلیمان با آسیب دیدگی او و تعویض در بین دو نیمه همراه شد و این گلر تا آخر فصل دیگر به میدان نرفت.حالا با تغییر قوانین لیگ برتر و کاهش لیست بازیکنان بزرگسال از 21 نفر به 19 بازیکن، سبب شده است تا استقلال به دنبال کاهش فهرست بازیکنان خود باشد و افزایش سن علیرضا رضایی نیز منجر به این شده تا او برای لیگ بعد، در لیست بزرگسالان قرار بگیرد.پس از تمدید قرارداد سیدحسین حسینی، طبیعی است که جواد نکونام علاقه‌ای به این موضوع ندارد که دو گلر، دو سهمیه لیست بزرگسالان را پر کنند و تلاش آبی‌ها برای جذب خالدآبادی 22 ساله نیز به همین دلیل است چرا که این دروازه‌بان در فهرست زیر 23 ساله‌های تیم قرار می‌گیرد.

رضایی که به نظر می‌رسد جدایی او از استقلال قطعی است، روز گذشته و با لباس شخصی در کمپ مرحوم حجازی حضور یافت و نظاره‌گر عملکرد هم‌تیمی‌هایش بود. این دروازه‌بان جوان برای کارهای مربوط به رضایت نامه‌اش، صحبت‌هایی با کادرفنی و مدیران باشگاه داشت و باید دید او در نهایت راهی چه تیمی خواهد شد.

برچسب‌ها: استقلال رضایی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

32 حامدقایدی31402/04/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi