خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,744

منصوریان: می دانستم که رضایی چه جواهری است/ رحمتی بی تقصیر بود

منصوریان: می دانستم که رضایی چه جواهری است/ رحمتی بی تقصیر بود
سرمربی استقلال با تمجید از عملکرد تیمش برابر پرسپولیس گفت که اثرات بازی با السد قطر در بازی نیمه دوم تیمش مشهود بوده است.
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از پیروزی سه بر دو در دربی 84، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

ارزیابی از بازی؟

به بازیکنانم تبریک و خسته نباشید می‌گویم. همچنین از هوادارانمان تشکر می کنم. بازی ماراتن گونه‌ای بود. این برد را به خانواده مرحوم پروحیدری تقدیم می‌کنیم. این اولین داربی‌ای بود که مرحوم پورحیدری کنار ما نبود و خوشحالم که از این آزمون بزرگ سربلند خارج شدیم چون برای منصورخان داربی خیلی مهم بود. ما فردا صبح می‌توانیم کار را برای ذوب آهن آغاز کنیم. تا فردا می‌توانیم خوشحال باشیم. ما یک منافع مشترک در آسیا با پرسپولیس داریم و باید در آنجا هوای هم را داشته باشیم. هوادار فوتبال، یعنی هوادار استقلال و پرسپولیس. به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون سخت است بازی یک هیچ عقب افتاده را از پرسپولیس پس بگیرید. گل پرسپولیس شوک بود و بازیکنان ما را بیدار کرد.

اتفاقات پایانی؟

نقطه تلخ بازی اتفاقات آخر بازی بود. متاسفانه ما کلا هنوز آنقدر حرفه‌ای نیستیم. علت اصلی‌اش هم از کوچه و خیابان است که بستر را سخت می‌کند و حساسیت را بالا می برد. فشار روی بازیکنان دو تیم زیاد بود. در مجموع دو تیم خیلی خوب بازی کردیم و ما مجبور بودیم که یک پله عقب باشیم. ما جلوی السد ظاهرا 120 دقیقه بازی کردیم و استرس زیادی را تحمل کردیم و تایم لازم برای ریکاوری هم نداشتیم. مجبور بودیم با جوانان شرایط را جلو ببریم. به بازیکنانم گفتم مواظب باشند وارد حاشیه نشوند ولی بستر به این شکل شد که مشکل شد. ما باید نگاهمان مثل داربی های دیگر باشد. اگر می‌بازیم به حریف احترام بگذاریم.

بازی با ذوب آهن و کار با جوانان؟

بازی با ذوب آهن سخت‌ترین بازی ماست. آن بازی بسیار اهمیت دارد. همین جا هم ما خیلی اذیت شدیم تا آنها را ببریم. باید قبول کنیم که ذوب آهن از بهترین تیم‌های ایران است. نزدیک به پنج یا شش نفر در این بازی شاید باید بیرون می‌رفتند. من از رحمتی هم پرسیدم. خطایی هم بر روی پادوانی در گل دوم رخ داد. این اتفاق وقتی رخ داد که حواشی دست به دست هم داد وگرنه فغانی این مسئله را حتما می‌دید. ما سه شب پیش در مهمانی مشترک بودیم و همه باهم خاطره می‌گفتیم. به فردوسی‌پور هم گفتم که با مباحث مثل گل دادن قبل بازی هم مخالفم. قبل بازی باید گفت موفق باشید. من فقط آرزو کرده بودم دو تیم سلامت بیرون بیایند. متاسفانه بالانس نیستیم و اواخر بازی را نمی‌پسندم.

بازگشت به بازی؟

پرسپولیس تیم بسیار قابل احترامی است و این را می‌دانستیم اگر به آنها گل بزنیم شوکه می‌شوند و این مسائل دست به دست هم داد تا پرسپولیس مدیریت بازی را از دست بدهد. ما اگر گل را از پرسپولیس دقیقه 70 می‌خوردیم، می‌باختیم ولی چون دقیقه 5 گل خوردیم به بازی برگشتیم. تیم ما بی‌رحم و فیزیکی است. من فقط بعد سه بر یک نگرانی بودم که اثر بازی با السد روی ما اثر نگذارد که متاسفانه گذاشت. اواخر بازی به اسماعیلی گفتم بی هوش هم شوی تعویضت نمی‌کنم. کاوه رضایی بالای 100 استارت زد. خدا را بابت برد شکر می‌کنم.

خوشحالی گل و خالی بودن سکوها؟

من همیشه بعد از گل‌ها خدا را شکر می‌کنم اما درباره سوال دوم باید بگویم که چطور می‌شود بازی با السد انقدر آدم می‌آید که من مجبور می‌شوم مصاحبه کنم و بگویم بقیه بروند ولی این بازی را قبل از بازی می‌گویند 400 بلیط بیشتر نمانده است. نمی‌دانم آن گوشه استادیوم چاله دارد که هوادار ما در آنجا نیست؟ در دور رفت احساسم این بود که شاید تیم من هنوز به انتظار هواداران نرسیده است ولی الان هم این اتفاق افتاده است. فکر می‌کنم در نحوه تقسیم بلیط ما هنوز میزبان نبودیم. ما در بلیط‌فروشی مشکل داریم. ساعت 12 به من گفتند 400 بلیط بیشتر نمانده است. آمدیم استادیوم دیدیم، پرسپولیسی‌ها فشرده نشسته‌اند و استقلالی‌ها یک گل کوچک هم می شد بازی کرد. این توزیع بلیط باید درست شود. من می‌دانستم که می‌توانیم سکوهای خود را راحت پر کنیم.

رکورد مقابل برانکو؟

دیروز هم گفتم اگر ببریم هم نمی‌شود منکر برانکو شد. او به فوتبال ایران خدمت کرده است و من اصلا در ادبیات نماد درست کردن مثل 6 و 4 نیستم. من هیچ‌وقت علامت دستم نمی‌گیرم. از این فضاهای خودخواهانه خارج شویم. این هواداران فضای ملی کشور را معرفی می‌کنند ولی من به نتایجم به عنوان نماد و رکورد نگاه نمی‌کنم.

رحمتی؟

رحمتی هیچ تقصیری نداشت. او زمین خورده بود و کتفش را گرفته بود. من بدم می‌آید گلرم مثل گلرهای خلیج فارس یک ربع زمین بیفتد ولی او واقعا آسیب دیده بود. متاسفانه هنوز به این موقعیت نرسیده‌ایم که باخت را تحمل کنیم. در حق رحمتی جفا شد. رحمتی امروز کاری نکرد. من تا ثانیه‌های بعد از بازی حواسم به جوانانمان بود و به من گفتند او اخراج شد. او این روزها خیلی خوب خودش را مدیریت می‌کند و با آن فضایی که بین ما و رحمتی ایجاد شد، برنده او بود. او می‌توانست بازگشت خوب داشته باشد یا از ریل خارج شود. به او تبریک می‌گویم هرچند که حسینی هم همتای بیرانوند بوده و در تمرین ما می‌بینید چقدر او هم گلر خوبی است.

الاهلی امارات؟

الاهلی نایب قهرمان سال گذشته آسیا است و تیم بسیار خوبی است. آنها نفرات خوبی دارند. دو سال قبل به نفت به این تیم باختیم. تنها کاری که می‌توانیم برای حفظ این روند داشته باشیم، این بود که از همه بازیکنان استفاده کنیم. خیلی‌ها به من ایراد می گرفتند چرا تغییرات دارم. اگر این کار را نمی‌کردم، جرات نمی کردم اسماعیلی و حقدوست، فرشید باقری و ... را بازی دهم. الحمدالله اتفاقات اخیر باعث شد تا باقری برگردد. تنها راه ما این است که ترکیبمان را عوض کنیم. ما بازی سختی با ذوب آهن و الاهلی داریم.

بازیکنان جوان؟

هر بازیکن جوانی که نتواند خودش را مدیریت کند و از قالب فعلی خارج شود روی نیمکت می‌نشیند. شما به بازیکنان جوان باید بگویید که مسیرتان به لحاظ اخلاقی و تاکتیکی چیست. اگر قرار باشد کسی از ریل خارج شود با او برخورد می شود. کادرمان خیلی کادر خوبی است و هر نفر مسئولیت دو، سه نفر را تحت نظر دارد و در نهایت من، فریبا و عبداللهی کل مجموعه را مدیریت می‌کنیم. خوب است که با جوان کار می‌کنید. اگر تاکتیکت را متوجه شوند مسیر رو به جلو را می روند. ما دو خریدی که داشتیم را با حوصله انجام دادیم. شاید اگر آنها (آندو و جپارف) بودند جوانان ما بیشتر راهنمایی می‌شدند. الان هم یک توفیق اجباری شد. آندو از خیلی چیزها گذشت و آمد استقلال. مبلغ بزرگی را بخشید و آمد. جپارف هم بازیکن ماست و آندو هم در رادار ماست. او سه ماه پیش کاپیتان تیم ملی بود. اما درباره روزبه جشمی به اندازه کل تیممان برای او ناراحتم. اگر او رباط پاره نمی‌کرد استقلال پارسال دو جام می گرفت. ما به بستر بازی کردن برای چشمی رسیدیم. با او صحبت کردم و شاید به یک تیم لیگ برتری برود. درباره تیم های عربی هم باید بگویم دیگر آنها ضعیف نیستند. السد ژاوی و چند ملی پوش را داشت. الاهلی خلیل احمد و مهاجم بنفیکا را دارد. آنها چند ملی پوش را هم دارد. از وقتی که آنها به دنبال خرید دفاع و هافبک دفاعی بودند مسیر رشدشان شروع شد.

گلزنی استقلال در هفته های اخیر؟

وقتی کاوه را گرفتم می‌دانستم چه جواهری است. علی قربانی هم خیلی خوب بود ولی اسمش بزرگ نبود و به همین دلیل ابتدا از او انتقاد می‌شد. گل سوم امروز ما یک بغل پای حرفه‌ای بود. اما درباره گل علی قربانی می‌دانستیم که اگر بتوانیم بین انصاری و سید جلال قرار بگیریم، می‌توانیم گل بزنیم. الان بهنام برزای به همراه دو بازیکن یاد شده، بهترین‌های ایران هستند و دست تیم ملی در این میان باز است تا نگاهی به ما داشته باشد.

برچسب‌ها: منصوریان استقلال رضایی رحمتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

203 تیم ملی لندن1395/11/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi