خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

تمجید ستاره بایرن از پوچتینو: او فوق العاده است!

تمجید ستاره بایرن از پوچتینو: او فوق العاده است!
جکسون روز گذشته و پس از توافق نهایی با چلسی با قراردادی به ارزش 30 میلیون پوند از ویارئال جدا شد و به این باشگاه لیگ برتری پیوست.

او در طول فصل گذشته به یکی از ستاره‌های ویارئال در رقابت‌های لالیگا تبدیل شد و توانست 12 گل برای این تیم به ثمر برساند تا نقش مهمی در قرار گرفتن تیمش در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی ایفا کند.

جکسون پس از پیوستن به چلسی در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه اظهار داشت:« من درباره پیوستنم به چلسی با مانه صحبت کردم. او بسیار از پوچتینو تعریف و تمجید کرد. چیزهای بسیار خوب و جذابی درباره سرمربی چلسی به من گفت.

سادیو به من تاکید کرد که اگر به خوبی به توصیه‌ها و صحبت‌های پوچتینو گوش کنم، او به من کمک خواهد کرد که عملکرد خوبی داشته باشم و بسیار پیشرفت کنم. بنابراین این دقیقا همان کاری است که قصد دارم انجامش دهم.»

مانه تجربه بازی تحت هدایت پوچتینو را ندارد اما پیش از این در زمان حضورش در لیورپول، بارها با تاتنهام که تحت هدایت این مربی آرژانتینی بود بازی کرده است.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ توماس توخل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

41 Mirmahdi191402/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi