خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

ستاره بایرن در انتظار تماس از رئال مادرید

ستاره بایرن در انتظار تماس از رئال مادرید
آینده فرلاند مندی در رئال به دلیل مصدومیت های متوالی و وضعیت بدنی نامطلوب با تردیدهایی مواجه است. او در دو فصل گذشته چندین ماه را به دلیل مصدومیت دور از میادین بوده و رئال قصد تمدید با او را ندارد. مندی در پایان فصل 25-2024 بازیکن آزاد خواهد شد.

در رئال روی آلفونسو دیویس به عنوان جانشین مندی علاقه دارند. این در حالی است که دیویس و ایجنتش همچنان تحت فشار بایرن برای تمدید قرار دارند. وینگر کانادایی که تا 30 ژوئن 2025 قرارداد دارد، هنوز با این باشگاه آلمانی تمدید نکرده به این امید که از رئال مادرید با او تماس بگیرند

مدیران بایرن با علم به این موضوع و با به خدمت گرفتن رافائل گِریرو، واکنش نشان دادند. نشریه بیلد امروز نوشت که دیویس 22 ساله می تواند در یک دهه آینده سمت چپ دفاعی رئال را به نام خود کند و حاضر است یک سال دیگر نیز برای رئال صبر کند. او در تابستان بعد می تواند با رقمی کمتر از بایرن به رئال برود. رقم انتقال او در این تابستان بالاست و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، بعید است رئال امسال برای او پیشنهادی ارائه دهد. دیویس ولی تا تابستان 2024 منتظر رئال خواهد ماند.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ توماس توخل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

44 Mirmahdi191402/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi