خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

سرباز کره‌ای به مونیخ رسید!

سرباز کره‌ای به مونیخ رسید!
انتقال کیم مین جائه به بایرن مونیخ در آستانه نهایی شدن قرار دارد. این بازیکن کره‌ای ساعتی پیش وارد مونیخ شده و در باشگاه بایرن حضور یافت تا بعد از امضای قراردادش رسما به عنوان بازیکن جدید این باشگاه آلمانی معرفی شود.

کیم مین جائه بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل بسیار موفق با ناپولی که قهرمانی در سری A و جایزه بهترین مدافع فصل را برای او به همراه داشت مورد توجه چند باشگاه بزرگ قرار گرفت. این بایرن مونیخ بود که در نهایت موفق شد رضایت ستاره کره‌ای را جلب و او را به خط دفاعی خود اضافه کند.

بایرن برای جلب رضایت ناپولی هزینه قابل توجهی متقبل شد و قهرمانی سری A از فروش مدافع سرشناس خود 50 میلیون یورو به جیب خواهد زد. این باشگاه ایتالیایی کیم را فصل گذشته با مبلغ 20 میلیون یورو از فنرباغچه به خدمت گرفته بود و در عرض یک سال 30 میلیون از او سود کرد.

باشگاه بایرن مونیخ برای قراردادی 5 ساله تا پایان ژوئن 2028 با کیم مین جائه به توافق رسیده است. ملی پوش کره‌ای بعد از پایان فصل برای گذراندن دوران خدمت اجباری به کشور برگشته بود.

بایرنی‌ها از مدت‌ها پیش با کیم به توافق دست پیدا کرده بودند اما حضور او در خدمت سربازی باعث شد تا روند انتقال او به باشگاه جدیدش طولانی‌تر از حد معمول شود. او حالا بعد از پشت سر گذاشتن خدمت سربازی به مونیخ سفر کرده تا کار خود را در باشگاه جدیدش به زودی آغاز کند.

برچسب‌ها: بارین مونیخ توماس توخل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

27 Mirmehdi161402/04/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi