خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,720

پدیده ترکیه را همه می‌خواهند، ولی او مال بارساست

پدیده ترکیه را همه می‌خواهند، ولی او مال بارساست
خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، امروز برای شرکت در یکی از برنامه‌های هواداران بارسا در این جلسه شرکت کرد و از فرصت برای گفت‌وگو با خبرنگاران استفاده کرد.

لاپورتا در صحبت‌هایش با خبرنگاران ابتدا به بازیکنی پرداخت که در روزهای اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده است: آردا گولر، پدیده فوتبال ترکیه و باشگاه فنرباغچه، که گزارش‌های زیادی درباره احتمال انتقال او به یکی از دو غول فوتبال اسپانیا، بارسلونا و رئال مادرید، منتشر شده است.

رئیس بارسلونا در این باره گفت: "آردا گولر یک بازیکن ترکیه‌ای خیلی جوان است. من این را تایید می‌کنم که دپارتمان استعدادیابی باشگاه ما مدت‌هاست او را زیر نظر دارد. همه باشگاه‌های بزرگ اروپا گولر را می‌خواهند و ما در حال مذاکره با فنرباغچه هستیم".

در روزهای گذشته رسانه‌های اسپانیایی اعلام کردند دکو به عنوان مامور ویژه بارسا برای مذاکره با فنرباغچه انتخاب شده است. از سوی دیگر روبرتو کارلوس و امیلیو بوتراگوئنو هم از طرف رئال به استانبول رفته‌اند تا سعی کنند آردا گولر را راهی مادرید کنند.

خوان لاپورتا در ادامه صحبت‌هایش از تصمیم یوفا برای اجازه دادن به بارسا برای حضور در فصل آینده چمپیونزلیگ و محروم نکردن باشگاه کاتالان به دلیل پرونده نگریرا ابراز خوشحالی کرد و گفت: "ما راضی هستیم؛ چرا که بازرسان یوفا با بررسی دقیق همه شواهد این پرونده به این نتیجه رسیدند که هیچ دلیل موجهی برای کنار گذاشتن ما از لیگ قهرمانان وجود ندارد".

برچسب‌ها: اسپانیا لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

48 Mirmahdi191402/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi