خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

قابی از ال‌کلاسیکو که در آینده خواهیم دید

قابی از ال‌کلاسیکو که در آینده خواهیم دید
تیم های پالمیراس و اتلتیکو پاراننزه در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم سری A برزیل به تساوی 2-2 دست یافتند. در این دیدار شاهد رویارویی دو ستاره جوان بودیم که در آینده ای نه چندان دور شاهد تقابل آنها در ال‌کلاسیکو خواهیم بود.

اندریک فیلیپه از پالمیراس و ویتور روکه از اتلتیکو پاراننزه با گلزنی در بازی امشب یک بار دیگر برای تیم های خود درخشیدند تا مشخص شود چرا غول‌های فوتبال اسپانیا برای جذب‌شان مصمم هستند. این دو در پایان بازی به گرمی باهم خوش و بش کردند؛ خوش و بشی که به زودی در عرصه‌های بزرگتر تکرار خواهد شد.

رئال مادرید سال گذشته اندریک فلیپه موریرا دسوزا، ستاره 16 ساله پالمیراس، را به خدمت گرفت اما این بازیکن باید 2 سال صبر کند تا بعد از اینکه 18 ساله شد در سانتیاگو برنابئو حضور یافته و برای رئال بدرخشد.

ویتور روکه، مهاجم 18 ساله اتلتیکو پاراننزه، نیز با بارسلونا به توافقات لازم رسیده و به باید او را یکی از خریدهای آینده آبی اناری‌ها بدانیم؛ خریدی که البته با توجه به محدودیت های موجود به خاطر مشکلات مالی شاید رونمایی از او به سال بعد موکول شود.

قابی که امروز از روکه و اندریک ثبت شده را به خاطر بسپارید و منتظر تکرار آن در ال‌کلاسیکوهای مهمی باشید که طی فصل‌های آتی برگزار خواهد شد و این دو ستاره جوان برزیلی جزئی از اتفاقات مهم آن خواهند بود.

برچسب‌ها: اسپانیا لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

55 Mirmahdi191402/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi