خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,717

بلینگام: باورم نمی‌شود رئالی هستم، انگار توهم زده‌ام!

بلینگام: باورم نمی‌شود رئالی هستم، انگار توهم زده‌ام!
جود بلینگام تا این لحظه بزرگترین خرید تابستانی رئال مادرید بوده است. در صورتی که رئال امسال تابستان نتواند کیلیان امباپه را به خدمت بگیرد این ستاره جوان انگلیسی بزرگترین خرید سفیدپوشان اسپانیا خواهد ماند.

بلینگام این روزها در تعطیلات به سر می‌برد و آماده است تا با بازگشت به شهر مادرید در اردوی پیش‌فصل لوس بلانکوس شرکت کند. این پدیده انگلیسی روز 15 ژوئن در دفتر رئال مادرید رسما به هواداران معرفی شد و از آن زمان در چند برنامه تبلیغاتی به نفع رئال حاضر شده است.

ستاره 20ساله انگلیسی امروز در مصاحبه‌ای با شبکه اسکای درباره خوشحالی‌اش از پیوستن به رئال و شروع کار با هم‌تیمی‌اش صحبت کرد و گفت: "رئال مادرید؟ هنوز باورم نمی‌شود واقعیت داشته باشد. انگار توهم زده‌ام! این انتقال واقعا رویای من بود. من تا اینجا معرفی شده‌ام و در چند برنامه تبلیغاتی هم برای باشگاه شرکت کرده‌ام. حالا فقط آماده شدن و شروع کار در تیم باقی مانده است."

بلینگام در ادامه صحبت‌هایش گفت: "از اینکه در این باشگاه هستم خیلی خیلی خوشحالم. هواداران بدانند که لحظه‌شماری می‌کنم تا در تمرین‌های رئال شرکت کنم."

رئال موفق شد بلینگام را با پرداخت 103 میلیون یورو به بوروسیا دورتموند به خدمت بگیرد. اما قرارداد او شامل 27 میلیون یورو بندهای الحاقی است و می‌تواند در نهایت به 130 میلیون یورو برسد. رئال هفته آینده اردوی تابستانی‌اش را آغاز می‌کند و باید دید آیا بلینگام که به دلیل مصدومیت زانو بازی‌های اخیر تیم ملی کشورش را از دست داد می‌تواند از هفته آینده با رئال تمرین کند؟

برچسب‌ها: اسپانیا لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

96 Mirmahdi191402/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi