خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,720

لنگله و دِست: 2 استخوان در گلوی بارسلونا

لنگله و دِست: 2 استخوان در گلوی بارسلونا
بارسلونا بعدازظهر جمعه فسخ قرارداد ساموئل اومتیتی ​​را اعلام کرد و از پرداخت 20 میلیون یورو دستمزد او خلاص شد. اکنون مدیریت ورزشی باشگاه کاتالان به تلاش روی کم کردن دستمزدها با دو هدف اصلی ادامه می‌دهد: خلاصی از سرجینیو دست و کلمنت لنگله.

سرجینیو دست فصل گذشته به صورت قرضی در میلان بود و 14 بار به میدان رفت. دیروز اعلام شد که میلان او را پس فرستاده است.

میلان، همان‌طور که قابل پیش‌بینی بود، دیروز اعلام کرد که استفاده از گزینه خرید پیش‌بینی‌شده در قرارداد قرضی را رد کرده است. اکنون دست در تعطیلات به سر می‌برد ولی باید به بارسا برگردد.

قضیه لنگله پیچیده‌تر است. این مدافع میانی فرانسوی به صورت قرضی در تاتنهام بازی می‌کرد و حالا برگشته در حالی که 16 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد.

ژاوی او را نمی‌خواهد، اما بر خلاف قضیه دست و میلان، حقیقت این است که تاتنهام، جایی که لنگله به صورت قرضی در آن حضور داشت، در فکر جذب قطعی او است. او 35 بازی برای اسپرز انجام داد و خوش درخشید. تاتنهام ولی حاضر نیست رقم مورد نظر بارسا را پرداخت کند و مذاکرات به بن بست خورده است. بارسا وقت زیادی ندارد و باید فهرستش را خالی کند. زمان بر علیه آبی و اناری‌هاست.

برچسب‌ها: اسپانیا لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

11 Mirmahdi191402/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi