خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,720

اسپانیایی‌ترین رئال مادرید پس از 5 سال

اسپانیایی‌ترین رئال مادرید پس از 5 سال
به نقل از آاس، رئال مادرید هفت ژانویه (17 دی) در هفته شانزدهم لالیگا میهمان ویارئال بود و در نهایت 2-1 بازنده شد. نکته قابل توجه آن بازی این بود که در ترکیب ابتدایی رئال حتی نام یک بازیکن اسپانیایی نیز دیده نمی‌شد.

رئال با این ترکیب کار را شروع کرد: تیبو کورتوا، میلیتائو، رودیگر، آلابا، مندی، شوامنی، کروس، مودریچ، والورده، وینیسیوس و بنزما.

1893445
در 4435 بازی قبلی تاریخ رئال سابقه نداشت که رئال بدون بازیکن اسپانیایی کار را شروع کند ولی در هر صورت برای هر اتفاقی یک اولین بار وجود دارد.

در سال 2018 شاهد حضور 13 اسپانیایی در فهرست رئال بودیم و از همان سال سیر نزولی شروع شد و در فصول بعدی با 8، 7، 8 و 8 اسپانیایی، رئال فصل را شروع کرد.

در فصل پیش رو ولی تعداد اسپانیایی‌های رئال احتمالا بیشتر خواهد شد و به 10 نفر نزدیک می‌شود. همه چیز با آمدن فران گارسیا، براهیم دیاز و خوسلو شروع شد. با آن‌ها، رئال مادرید در حال حاضر 9 اسپانیایی در ترکیب دارد: دنی کارواخال، لوکاس واسکز، اودریوسولا، ناچو، وایِخو، فران گارسیا، براهیم، خوسلو و سبایوس.

1889340
از بین این بازیکنان، اودریوسولا احتمالا رفتنی است و گفته می‌شود از باشگاه درخواست فسخ کرده تا راهی سوسیداد شود ولی وایخو علی رغم تمایل باشگاه به جدایی او، قصد ماندن دارد. اگر اودریوسولا برود، تعداد اسپانیایی‌های رئال بار دیگر به هشت کاهش خواهد یافت و با توجه به وضعیت بازار، بعید است رئال، اسپانیایی جدیدی جذب کند مگر اینکه از تیم دوم خود بازیکنانی چون آلوارو رودریگز، نیکو پاز یا آریباس (همگی متولد اسپانیا هستند) را به تیم اول اضافه کند.

رئال در فصل 21-2020 کمترین اسپانیایی را در فهرست خود داشت (هفت نفر): کارواخال، لوکاس واسکز، اودریوسولا، سرخیو راموس، ناچو، ایسکو و آسنسیو.

برچسب‌ها: اسپانیا لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

20 Mirmahdi191402/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi