خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,721

عجیب ولی واقعی: بارسا فقط 13 بازیکن دارد

عجیب ولی واقعی: بارسا فقط 13 بازیکن دارد
در حالی که این روزها از خریدهای احتمالی بارسلونا صحبت می شود، واقعیت این است که بارسا تنها قرارداد 13 بازیکن از تیم اصلی خود را در لالیگا ثبت کرده است. چهارشنبه گذشته، هیئت مدیره با ارائه سفته 6.67 میلیونی به لالیگا به عنوان ضمانت اجرایی برای انجام خریدهای جدید و ثبت قرارداد تمدیدی‌ها موافقت کرد.

ادوارد رومئو، مدیر اقتصادی بارسا، در این رابطه گفت: «ثبت قرارداد این بازیکنان را می توان انجام داد و همه آن‌ها وارد فهرست می شوند. این چیزی نیست که ما را نگران کند. برای این مهم، هیئت مدیره باید آن برگه ضمانت را فعال کند.» رومئو اطمینان داد که هیچ مشکلی در این رابطه وجود نخواهد داشت.

در حال حاضر تنها قرارداد مارک آندره تراشتگن، ژول کنده، اریک گارسیا، کریستنسن، پدری، گاوی، کسیه، دی‌یونگ، فران تورس، آنسو فاتی، لواندوفسکی، دمبله و رافینیا در لالیگا ثبت شده و از این جمع شاید یکی دو بازیکن نیز جدا شوند.

بارسا اخیرا با ایلکای گوندوگان نیز قراردادی دو ساله امضا کرد ولی فعلا قرارداد او ثبت نشده است. ستاره آلمانی به بارسا تا قبل از اولین بازی فصل مهلت داده و در غیر این صورت می تواند قراردادش را فسخ کند و دستمزد کامل یک فصل خود را نیز بگیرد.

برچسب‌ها: اسپانیا لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

19 Mirmahdi191402/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi