خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,720

پیشنهاد جذاب و هنگفت سیتی برای ستاره بارسلونا

پیشنهاد جذاب و هنگفت سیتی برای ستاره بارسلونا
منچسترسیتی قصد دارد بازیکنان مدنظر پپ گواردیولا را در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد و تیمش را با توجه به نیازهای این مربی تکمیل کند.

آن‌ها فصل گذشته موفق شدند سه‌گانه رویایی فوتبال اروپا را با قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی انگلیس و همچنین لیگ قهرمانان اروپا به دست آورند و امیدوار هستند که بتوانند در فصل جدید از این عناوین دفاع کنند.

جدایی ایلکای گوندوگان و پیوستن او به بارسا باعث شده که کادر فنی سیتیزن‌ها در فکر جذب یک هافبک تراز اول برای پر کردن جای خالی او باشد.

آنها پیشنهادی برای جذب دکلان رایس ارائه کردند اما نتوانستند با آرسنال در این باره رقابت کنند و این بازیکن راهی لندن شد تا فصل آینده تحت هدایت میکل آرتتا بازی کند.

با این حال، روزنامه انگلیسی سان خبر داده که هدف بعدی این باشگاه برای پر کردن جای خالی گوندوگان جذب دی‌یونگ از بارسلونا است و آنها آماده هستند تا پیشنهاد هنگفتی برای جذب او ارائه کنند.

در این خبر تاکید شده که مدیران سیتی حاضر هستند 95 میلیون یورو برای جذب این ستاره هلندی و انتقالش به اتحاد هزینه کنند. هرچند شاید دی‌یونگ مانند سال گذشته با جدایی از بارسلونا مخالفت کند اما این احتمال هست که مدیران بارسا بیش از هر زمان دیگری برای قبول این پیشنهاد هنگفت به او فشار بیاورند.

برچسب‌ها: اسپانیا لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

20 Mirmahdi191402/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi