خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,721

برآورده شدن آرزوی بارسایی‌ها: وداع لئو در نوکمپ

برآورده شدن آرزوی بارسایی‌ها: وداع لئو در نوکمپ
مسی پس از پایان قراردادش و با توجه به شرایط فعلی بارسلونا تصمیم گرفت به پیشنهاد این باشگاه پاسخ منفی دهد و راهی اینترمیامی شود.

بسیاری از هواداران بارسا امیدوار بودند که بار دیگر اسطوره محبوبشان را با پیراهن این تیم ببینند اما این اتفاق رخ نداد تا فصل آخر از داستان طولانی و عاشقانه مسی و بارسلونا همچنان بدون سرانجام بماند.

با این حال، مدیران بارسا قصد دارند شانسی برای یک وداع خوب و در خور به مسی و هواداران این تیم از یکدیگر بدهند و تاریخ خاص و مشخصی را برای انجام این کار در نظر دارند.

لاپورتا در گفتگو با TV3 در این باره اظهار داشت: «صحبت‌هایی با نمایندگان مسی در این باره داشتیم. من با آنها برای انجام یک بازی در بزرگداشت این بازیکن توافق کردم. روز افتتاحیه ورزشگاه اسپاتیفای نوکمپ می‌تواند تاریخ بسیار خوبی برای انجام این کار باشد.»

او همچنین درباره پرونده بازگشت مسی به بارسا گفت: «مسی دوست داشت به بارسا برگردد. او دوران سختی را در پاریس سپری کرد. پدرش به من گفت که او نمی‌خواهد تحت فشار باشد. ما و هواداران بارسا به این درخواست احترام گذاشتیم. امیدوارم که او در میامی عملکرد خوبی داشته باشد.»

برچسب‌ها: اسپانیا لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

36 Mirmahdi191402/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi