خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,720

شکست میلیاردر انگلیسی در خرید بارسلونا

شکست میلیاردر انگلیسی در خرید بارسلونا
جیم راتکلیف، کارآفرین، سرمایه‌دار و مدیر ارشد اجرایی انگلیسی، که به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل اجرایی شرکت اینیوس فعالیت می‌کند، قصد خرید 50 درصد مالکیت بارسلونا را داشت.

میلیاردر بریتانیایی حتی با خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، نیز ملاقات کرد تا درباره خرید باشگاه صحبت کند. اینیوس در حال حاضر به عنوان مالک نیس در دنیای فوتبال حضور دارد. علاوه بر این، آنها در کنار شیخ قطری، جاسم بن حمد آل ثانی، نامزدهای اصلی تصدی مالکیت باشگاه منچستریونایتد هستند.

تایمز به اطلاعات کتاب منتشر شده در مورد اینیسوس دسترسی داشته و فاش کرد که راتکلیف با لاپورتا در مورد وضعیت مالی بغرنج بارسلونا حرف زده بود.

او به لاپورتا توصیه کرده بود که طرح فروش حق پخش تلویزیونی و بهره برداری از محصولات تجاری بارسا برای پاکسازی بدهی های این باشگاه طرح مناسبی نیست: «این کار را نکن، ما دو یا سه میلیارد پول می گذاریم، به این ترتیب نوکمپ را بازسازی می کنیم و 50 درصد بارسا را نیز در اختیار می گیریم. علاوه بر این، ما سندی را امضا می کنیم که تضمین خواهد کرد سهم خودمان را واگذار نخواهیم کرد.»

در نهایت، تعهد بارسلونا به اعضای خود، توافق را به هم زد. باشگاه کاتالان نزدیک به 144000 عضو رسمی دارد که مالک باشگاه هستند و خوان لاپورتا، به عنوان رئیس، نماینده آنهاست. در واقع شکل اداره بارسلونا به گونه ای است که اجازه نمی داد راتکلیف صاحب 50 درصد باشگاه شود.

برچسب‌ها: اسپانیا لالیگا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

61 Mirmahdi191402/04/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi