خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,727

راهکار نکونام برای حل معضل ترافیک

راهکار نکونام برای حل معضل ترافیک
ورزش 3/ درباره وضعیت خط حمله استقلال همچنان ابهام‌های زیادی مطرح است و همه در انتظار اتخاذ تصمیم نهایی جواد نکونام هستند.
خط حمله استقلال در فصل گذشته بازیکنان متعددی را به خود دید. ترافیک موجود در خط حمله استقلال سبب شد فرصت زیادی به برخی نفرات نرسد و دلخوری‌هایی نیز در این خصوص پیش بیاید.
اگرچه استقلال در فصل گذشته با 52 گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داشت، اما حالا ابهام‌های زیادی درباره ستاره‌های هجومی آبی پوشان مطرح است.
مهم‌ترین ابهام در خط حمله مربوط به محمد محبی و مهدی قایدی است؛ دو ستاره بوشهری استقلال که مدیران باشگاه در تلاش برای حفظ آنها هستند. اما درباره مهدی قایدی بعید است این اتفاق بیفتد و وضعیت محبی نیز دشوار شده است.
از سوی دیگر بازیکنانی مثل آرمان رمضانی، ارسلان مطهری، سجاد شهباززاده، امیر علی صادقی و پیمان بابایی که جزء نفرات هجومی استقلال در فصل پیش بودند به واسطه قراردادی که دارند، در تمرینات شرکت کرده‌اند اما از جمع آنها قطعا یک یا چند نفر جدا خواهند شد.
مهرداد محمدی تنها بازیکنی است که استقلالی‌ها برای خط حمله خود به خدمت گرفته‌اند و البته مهاجمان دیگری نیز در لیست نکونام حضور دارند که شاید شاهد جذب آنها باشیم.
موضوع مهم این است که جواد نکونام تصمیم گرفته تا زمانی که بازیکنان مدنظرش جذب نشدند، درباره نفرات مازاد تصمیم نگیرد و حضور همه بازیکنان هجومی در تمرینات نیز از همین مسئله نشات می‌گیرد.
برای آنکه تصمیم جواد نکونام در راستای کم کردن ترافیک در خط حمله و بالانس بین مهاجمان را بدانیم، باید منتظر روزهای آینده بمانیم و ببینیم چه اتفاقاتی را شاهد خواهیم بود.

برچسب‌ها: استقلال نکونام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

50 حامدقایدی31402/04/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi