خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

ساکت الهامی قبل از استقلال تیمش را مخفی کرد!

ساکت الهامی قبل از استقلال تیمش را مخفی کرد!
نارنجی پوشان فوتبال ایران بعد از برد مقابل آلومینیوم اراک در هفته پنجم با توجه به تعویق دیدارهای هفته ششم چند روز به استراحت پرداختند و از روز دوشنبه گذشته کار خود را از سر گرفتند.

مسی‌ها در روزهای گذشته تمرینات خود را در شرایطی ادامه دادند که ساکت الهامی سرمربی این تیم تصمیم گرفته با دور نگه داشتن نارنجی پوشان از فضای رسانه‌ای آرامش شاگردانش را قبل از دیدار هفته هفتم با استقلال حفظ کند.

با نظر الهامی در روزهای اخیر اطلاعات و تصاویر خاصی از روند آماده‌سازی مس در رسانه‌های رسمی این باشگاه هم منتشر نشده است.

سرمربی استقلالی‌ها مسی‌ها قصد دارد شاگردانش در سکوت کامل آماده مسابقه با استقلال در روز 15 مهر ماه شوند. این در حالی است که برگزاری بازی مس رفسنجان و استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

با توجه به پیش‌بینی برد تیم ایران در بازی‌های آسیایی مقابل هنگ‌کنگ و صعود احتمالی این تیم به نیمه نهایی، احتمال تعویق دیدار مس و استقلال به خاطر حضور چهار بازیکن آبی پوش در هانگژو زیاد است. با این حال هر دو تیم کار خود را جلو می‌برند تا در صورت برگزاری بازی با شرایط خوبی در زمین حاضر شوند.

برچسب‌ها: استقلال نکونام ساکت الهامی هانگژو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

63 Arums.ac31402/07/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi